کد خبر: ۲۵۰۴۷۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
مقايسه تيم هاي ليگ‌برتر نشان دهنده آن است که 4 طبقه بندي در بين 16 تيم ليگ از حيث امتياز و ارزش فني وجود دارد.
به گزارش پایگاه 598،به گزارش "ورزش سه"،  آنچه به صورت محرز قابل مشاهده است تیم های تراکتورسازی و استقلال با دریافت 19 و 18 امتیاز طبقه اصلی و کلاس درجه یک تیم های لیگ را  می‌ سازند.

5 تیم در کلاس دوم قرار دارند؛ این تیم ها که حداکثر 15و حداقل 12 امتیاز دارند در فاصله 3 امتیازی از تیم های کلاس اول و 3 امتیازی از تیم های درجه سوم قرار گرفته اند. سپاهان با 15، فولاد با 14، پدیده و سایپا با 13 و نفت تهران با 12 طبقه بندی تیم های درجه دوم لیگ را می‌ سازند.

7 تیم درجه سوم تیم هایی هستند که برای فرار از محدوده فانوس به دستان تلاش دارند، این تیم ها که جملگی تراز منفی دارندو تعداد بردهایشان از تعداد باخت ها و تعداد گل های خوردشان از گل های زده بیشتر است و بین 7 تا 9 امتیاز دارند. بالاترین تیم این رده یعنی صبا و پرسپولیس 3 امتیاز از ضعیف ترین تیم های کلاس 2 لیگ کمتر امتیاز گرفته اند. تیم های مورد اشاره شامل صبا و پرسپولیس 9 امتیازی، راه‌آهن 8 امتیازی، استقلال خوزستان، ذوب‌آهن، ملوان و گسترش فولاد 7 امتیازی تیم های این رده را  می‌ سازند.

در پایان تیم های پیکان و نفت مسجدسلیمان هستند، تیم هایی که 6 و 4 امتیاز دارند، قعرنشین هستند و علیرغم صعود به لیگ‌برتر هنوز نتوانسته اند خود را به درستی برای حضور در لیگ جمع و جور کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها