کد خبر: ۲۵۰۴۶۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
مجيد جلالي که تيمش در دو هفته پياپي، پيروز ميدان بوده است، پس از برد مقابل ملوان از رفتار هواداران اين تيم با ايراندوست، ناراحت است و اعتقاد دارد که بايد حرمتها بيشتر از اين حفظ شود.
به گزارش پایگاه 598،مجید جلالی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «ما خوب شروع کردیم و با تحولات بازی هماهنگ شدیم و با کنترل بازی، توانستیم در نهایت سه امتیاز بازی را به دست آوریم.»

جلالی ادامه داد« در استادیوم انزلی مشکلات زیادی بود. خیلی فشار روی آقای ایراندوست بود. تیمی که می تواند در انزلی پرسپولیس را شکست دهد و در اصفهان از سپاهان امتیاز بگیرد، معلوم هست که می تواند در ادامه لیگ هم به ثمر برسد. من سالهای سال از تماشاگران ملوان به عنوان هواداران خوب لیگ یاد کردم. به عقیده من باید حرمتها حفظ شود. خیلی از تیمها بعد از ملوان در لیگ هستند و فکر می کنم. این تیم جای پیشرفت زیادی دارد. اینقدر فشار از طرف هواداران یک نکته منفی محسوب می شود.»

جلالی در مورد پیشرفت سایپا در لیگ افزود« بازیکنان من شوق پیشرفت دارند . امیدوارم که این اشتیاق در آنها حفظ شود. در این فصل اکثر تیمها ، جوان گرایی کردند و من این مسئله را مثبت ارزیابی می کنم. هر تیمی این کار را بکند، قطعا سود می کند. شاید مربی که از جوانان استفاده کند، در کار خودش ریسک کند. اما در طولانی مدت به فوتبال خدمت کرده است. به همین دلیل باید از چنین مربیانی حمایت کرد.»

سرمربی سایپا که سعی می کند در مورد شخص دایی صحبتی نکند. می گوید:«به هر حال فوتبال ما مشکلاتی دارد. جوانان امروز پرسپولیس چند سال آینده به ستاره های بزرگی در فوتبال ما تبدیل می شوند و زمان این حرف من را ثابت می کند. اما خب برای جوانگرایی غرامت هم باید پرداخت. یا اینکه از تلفیق جوان و با تجربه در کنار هم استفاده کنیم. من در مورد آقای دایی صحبت نمی‌کنم. چون در جریانش نیستم. اما در کل اتفاقاتی که می افتد بازخورد خوبی برای فوتبال ندارد.»

جلالی همچنین در مورد این سوال که نظر او در مورد تمدید قرارداد با کی روش چیست؟ پاسخ داد«من در این زمینه صحبت نمی کنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها