کد خبر: ۲۵۰۴۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
عملکرد کريستيانو رونالدو در سوپرجام اسپانيا در سطح انتظارات نبود. رونالدو نتوانست آن چه که از او انتظار مي رفت را ارائه دهد و در نهايت مقرر شد که سه هفته استراحت کند.
به گزارش پایگاه 598، به گزارش "ورزش سه"، دکتر نورونیا از رونالدو خواست استراحت کند تا دوباره با بهترین شرایط خود به میادین بگذرد.به همین خاطر این ستاره 18 روز تمرین کرد و تمرین کرد تا بتواند آن چه که از او انتظار می رفت را ارائه دهد.

دکتر سن مارتین ، بدنساز سابق رئال می گوید :” رونالدو روی نیروی هوازی و انفجاری فعالیت می کند و تلاش می کند تا مشکل زانویش را حل کند. او مراقب تاندون پایش هست و نیاز دارد تا وقفه های کوتاه مدت را در آینده ادامه بدهد تا دوباره به بهترین شکل بدنی برگردد.

هیچ کس نمی داند که چقدر استراحت کردن رونالدو را به بهترین سطح خواهد رساند:” باید استراحت های کوتاه مدت بیشتری انجام بدهد تا مشکلی در آینده برایش پیش نیاید.”

به هر صورت به نظر می رسد که دربی فرصت خوبی باشد تا ستاره پرتغالی یاد روزهای خوش خود را تکرار کند. امشب رونالدو اولین بازیش را پس از بردن جایزه بهترین بازیکن سال اروپا  انجام می دهد و می خواهد درخشش خود را تکرار کند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها