کد خبر: ۲۵۰۴۳۳
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
کاپیتان پرسپولیس گفت: «هواداران بدانند شعارهایی که در ورزشگاه آزادی سر می دهند نه تنها چیزی را تغییر نمی دهد بلکه فقط به تیم ضربه می زند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ،محمد نوری درباره حواشی بازی دیروز تیمش و همچنین صحبت های اخیر حمید درخشان به سوالات مطرح شده پاسخ داد:

 

* بازی با نفت مسجد سلیمان برخلاف انتظار برای پرسپولیس خیلی سخت و دشوار بود!

- متاسفانه یک هفته پرحاشیه را پشت سر گذاشتیم و همین مساله بازی را برای ما فوق العاده سخت کرد. تنها چیزی که در تیم وجود نداشت آرامش بود که امیدوارم روز به روز شرایط بهتر شود. ما اگر گل زودهنگام را مقابل نفت دریافت نمی کردیم شرایط بازی در ادامه خیلی فرق می کرد و می توانستیم یک برد پرگل به دست آوریم.

 

* در شرایط فعلی نتیجه تساوی هم برای پرسپولیس برد محسوب می شود، اینطور نیست؟!

- متاسفانه این شرایطی است که خودمان به وجود آورده ایم. وقتی آن اتفاقات عجیب و غریب در تمرینات دو روز قبل از مسابقه رخ داد انتظار می رفت که این بازی پرحاشیه از آب درآید. به هر حال ما خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کنیم. واقعا در بعضی از صحنه ها بدشانسی آوردیم که نتوانستیم به گل برسیم. شاید اگر بچه ها از نظر روحی و روانی شرایط بهتری داشتند در زدن ضربات آخر دقت بیشتری به خرج می دادند ضمن اینکه تعویض های درخشان هم خیلی خوب بود و به طور کل روند بازی را تغییر داد.

 

* آیا به آینده این تیم امیدی هست؟

- صد درصد، ما روز به روز بهتر می شویم و به لطف خدا و حضور درخشان از هر نظر پیشرفت خواهیم کرد. شرایط مصدومان تیم هم بهتر شده است و با بازگشت آنها شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد.

 

* اما به نظر می آید هواداران دیگر تحمل ندارند، آیا شعارهای آنها کمکی به تیم می کند؟

- مسلما این اعتراض ها و شعارها کمکی به تیم نمی کند. 5 سال است در پرسپولیس هستم و خوب می دانم این اتفاقات چقدر به تیم ضربه می زند. آنچه اهمیت دارد نام پرسپولیس است، متاسفانه یکسری از هواداران فراموش کرده اند که باید تیم را حمایت کنند و نه شخص خاصی را. رفت و آمدها در باشگاه طبیعی است، آنچه می ماند اسم بزرگ پرسپولیس است. اگر قرار باشد هر بازی هواداران با شعارهای خود به تیم ضربه بزنند مسلما در مسابقات آسیایی هم دچار مشکل خواهیم شد. در حال حاضر شرایط فنی تیم خوب است و با جذب یکی، دو بازیکن خارجی مشکلاتمان به حداقل خواهد رسید. هواداران وظیفه دارند تیم را مورد حمایت قرار دهند تا ان شاءالله بتوانیم به کورس قهرمانی برگردیم.

 

* درخشان گفته است بازیکنان پرسپولیس با مشکل بدنی مواجه هستند، آیا همینطور است؟

- درباره بقیه نظری ندارم، اما درباره خودم بله با نظر درخشان موافق هستم. در حال حاضر فقط 60 درصد آماده ام، اما روز به روز شرایطم بهتر می شود.

 

* آیا اشکال از کادر فنی قبل بوده که با مشکل بدنی مواجه هستید؟

- نه، بیشتر به خاطر نیمکت نشینی از شرایط ایده آل فاصله گرفته ام. وقتی بازیکن به میدان نرود مسلما از نظر بدنی افت می کند، هر چقدر هم تمرین کند فایده نخواهد داشت. هیچ چیز مثل مسابقه بدن بازیکن را آماده نمی کند و من وقتی چند هفته نیمکت نشین بودم و دچار یک مصدومیت جزئی نیز شدم، از نظر بدنی افت کردم. ان شاءالله که در دیدارهای آینده خیلی بهتر ظاهر شوم. هر چند از عملکرد خود در بازی با نفت مسجد سلیمان کاملا راضی هستم.

 

* شنیده می شود بعضی بازیکنان پرسپولیس در بازی با نفت مسجد سلیمان خوب نبودند یا نخواستند بازی خوبی ارائه دهند؟!

- من موافق این صحبت ها نیستم. بازیکنان ما کاملا توجیه هستند و خوب می دانند اینجا پرسپولیس است و پیراهنش ارزش خیلی زیادی دارد. یک زمانی درباره خود ما هم چنین صحبت هایی مطرح می شد که کاملا پوچ و بی اساس بود. در حال حاضر هم اعتقادم این است که همه بازیکنان پرسپولیس با تمام وجودشان برای این تیم بازی می کند و هیچ کس کم نمی گذارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها