کد خبر: ۲۵۰۴۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۰۹ آبان ۱۳۹۰
بیش از هزار نفر از شیوخ قبایل و سرشناسان سوریه با حمایت از نظام کشور خود و با رد دخالت‌های خارجی، اعلام کردند که قبایل آنان 50 درصد جمعیت سوریه است و بشار اسد خط قرمز آنان به شمار می‌رود.
به گزارش فارس، یک هزار و 200 نفر از شیوخ و سرشناسان قبایل مختلف سوریه، حمایت خود را از حاکمیت سوریه و نظام این کشور اعلام کردند.

در حالی که حملات رسانه‌ای و سیاسی غربی و برخی رسانه‌های منطقه مانند الجزیره قطر و رسانه‌های سعودی، به بشار اسد و نظام سوریه شدت گرفته است، شیوخ قبایل سوری تاکید کردند که از اصلاحات کامل و فراگیر بشار اسد رئیس جمهوری کشورشان حمایت می‌کنند.

به دستور بشار اسد تاکنون قانون فوق‌العاده در این کشور لغو، و قوانین انتخابات، احزاب و رسانه‌ها اصلاح شده است و قانون اساسی این کشور نیز در دست اصلاحات ریشه‌ای است.

به گزارش رسانه‌های سوری، سخنرانان در هشتمین همایش شیوخ و سرشناسان قبایل و طوایف سوری که دیروز در حلب دومین شهر مهم و بزرگ سوریه برگزار شد، تاکید کردند که آنان با قبایل خود ۵۰ درصد جامعه سوریه هستند و بشار اسد خط قرمز آنان است.

بشار اسد روز گذشته در گفت‌وگو با نشریه ساندی‌تلگراف خطاب به کشورهای غربی هشدار داده بود که در صورت بازی با خاک سوریه، منطقه دچار زلزله خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها