کد خبر: ۲۵۰۳۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
مسئول تجاری عراق در سازمان توسعه تجارت گفت: عراقی‌ها نیمی از سیمان مورد نیازشان را از ایران تامین می‌کنند و به اذعان مسئولان این کشور کیفیت سیمان ایرانی برتر از تولید خودشان است، همچنین طی ۱۰ سال اخیر صد هزار دستگاه پراید و صد هزار دستگاه سمند و پژو به عراق صادر کرده‌ایم.
به گزارش پایگاه 598 ؛ به نقل از اقتصاد آنلاین
مجید قربانی‌‌فراز در پاسخ به اینکه بخش اعظمی از صادرات سیمان ما به عراق صورت می‌گیرد و گفته می‌شود عراقی‌ها درصدد ساخت کارخانه‌های سیمان هستند و به نوعی تا چند سال آینده بازار صادراتی سیمان به این کشور را از دست خواهیم داد، تصریح کرد: اینگونه نیست. نیاز عراقی‌ها به سیمان سالانه 19 میلیون تن است که چیزی حدود 10 تا 12 میلیون تن آن را خود تولید می‌کنند و 8 تا 10 میلیون آن از ایران به این کشور صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کیفیت سیمان ایرانی نسبت به سیمان تولید شده در عراق بسیار بالاتر است، افزود: به اذعان مسئولان عراقی اغلب مصرف‌کنندگان سیمان تمایل به تهیه سیمان ایرانی به دلیل کیفیت بالاتر را دارند.

وی همچنین در مورد بازار خودرو و صادرات ایران به عراق گفت: طی 10 سال اخیر 200 هزار دستگاه خودرو به عراق صادر کرده‌ایم که از این رقم بیش از صد هزار دستگاه پراید و صد هزار دستگاه سمند و پژو بوده است.

به گزارش پایگاه 598؛ به نقل از اقتصاد آنلاین مسئول تجاری عراق در سازمان توسعه تجارت به ارائه خدمات پس از فروش که تأثیر مهمی در جلب رضایت مشتریان دارد اشاره کرد و گفت: شبکه گسترده تأمین قطعات و خدمات پس از فروش در عراق داریم و حتی چند برند لوازم خانگی هم نمایندگی‌هایی برای ارائه خدمات پس از فروش در عراق دایر کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها