کد خبر: ۲۵۰۲۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: «ما بازیکن تیم هستیم و تا آخرین لحظه تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم می کنیم.»

* نوری: تنها چاره صبوری و گذر زمان است

محمد نوری پس از بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: «متاسفانه گل زود هنگام خوردیم و کار برایمان سخت شد. در کل خیلی خوب بازی کردیم. برتری از آن ما بود. با این وجود از موقعیت ها استفاده نکردیم. با فشاری که روی تیم ما بود این یک امتیاز برای ما غنیمت نبود.»

 

وی درباره اینکه مشکل پرسپولیس چیست گفت: «مشکلی وجود ندارد. این تغییرات به باشگاه مربوط است و به ما ارتباطی ندارد. ما بازیکن تیم هستیم و تا آخرین لحظه تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم می کنیم.»

 

نوری درباره اینکه راه حل این مشکلات را چه می داند اظهار داشت: «تماشاگران و هواداران باید صبور باشند. تنها چاره صبوری و گذر زمان است. ما تیم بسیار جوانی هستیم و به حمایت هواداران و مدیریت نیاز داریم.»

 

وی تاکید کرد: «ما تنها تیمی هستیم که دو روز قبل از بازی، 500 نفر روی زمین چمن تمرین هستند. این ها را نباید درباره اش حرف زد و باید صبور بود تا این مشکلات حل شود.»

 

نوری درباره اینکه آینده پرسپولیس را چطور می بیند گفت: «مهم آخر فصل است. تیمی که جام قهرمانی را بالای سر می برد اهمیت دارد. مطمئن باشید پرسپولیس همه تلاشش را برای قهرمانی می کند. هدف ما این است که حداقل سهمیه آسیا را بگیریم.»

 

* بنگر: هواداران هر هفته علیه یک مربی صحبت می کنند

محسن بنگر عنوان کرد: «گل بدی خوردیم و تا آمدیم خودمان را جمع و جور کنیم نیمه اول تمام شد. در این نیمه چند موقعیت داشتیم که مثل همیشه نتوانستیم استفاده کنیم.»

 

وی در حالی که تمایلی به صحبت نداشت در پاسخ به این پرسش که مشکل پرسپولیس چیست گفت: «نمی دانم مشکل ما چیست. بهتر است بروید با کارشناسان و مربیان صحبت کنید. ما بازیکنان کار خودمان را می کنیم اما می بینید که به آن چیزی که می خواهیم نمی رسیم. مثل بازی با تراکتورسازی دیدید 10 موقعیت داشتیم اما به گل نرسیدیم.»

 

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه آیا جو ورزشگاه باعث برهم خوردن تمرکزش شد، گفت: «مگر من بازیکن جوان هستم، ما خودمان موقعیت‌ها را به گل تبدیل نمی‌کنیم.»

 

بنگر درباره حضور درخشان گفت: «فقط امیدوارم درخشان موفق باشد.»

 

وی درباره شعار هواداران اظهار داشت: «من در این باره حرفی ندارم. آنها هر روز علیه یک مربی صحبت می کنند.»

 

بنگر درباره تغییر مدیرعامل پرسپولیس گفت: «من در این باره حرفی ندارم.»

 

* مکانی: با این شرایط در پرسپولیس نمی‌مانم

سوشا مکانی گفت: «روز به روز بهتر می‌شویم و خیلی پیشرفت داشتیم.»

 

وی که با کنایه به سؤال خبرنگاران پاسخ می‌داد در ادامه صحبت‌های خود گفت: «از دیروز تا به حال که حمید درخشان به تیم آمده است خیلی پیشرفت داشتیم.»

 

مکانی در مورد اینکه پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند، عنوان کرد: «‌اصلاً اینطور نیست، تیم ما نسبت به قبل خیلی پیشرفت کرده است!»

 

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که در ادامه شرایط پرسپولیس چطور می‌شود، خاطرنشان کرد: «من قرارداد دارم و به تمرین می‌روم. من با علی دایی و حمید درخشان قرارداد نبستم و در تمرینات حاضر می‌شوم.»

 

مکانی در مورد اینکه آیا از نیمکت‌نشینی ناراحت است، عنوان کرد: «برای چه ناراحت نشوم، اگر ناراحت نشوم آدم نیستم، چه برسد به بازیکن. دیوار کوتاه‌تر از من نیست، در کل بازیکنان حاضر مقابل تراکتورسازی فقط من را کنار گذاشتند. اگر شرایط همین طور ادامه پیدا کند، در پرسپولیس نمی‌مانم.»

 

وی در پاسخ به این سؤال که نظرش در مورد رفتن علی دایی چیست، خاطرنشان کرد: «این تصمیمی است که بزرگترها گرفتند و من در مورد برکناری دایی صحبتی ندارم.»

 

دروازه‌بان پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: «همه در رختکن می‌گفتند خیلی پیشرفت کردیم و من هم همین را می‌گویم. هواداران هم بدانند خیلی پیشرفت کردیم!»

 

مکانی در ادامه صحبت‌های کنایه‌آمیز خود در مورد نیمکت‌نشینی در پرسپولیس و اینکه شرایط بدی دارند و اینکه نگران نیست این صحبت‌ها برضررش شود، خاطرنشان کرد: «شرایط از این بدتر شود و به ضرر من باشد؟ من بازیکن ملی بودم، بازیکن 16 ساله نیستم، 11 سال است در لیگ برتر بازی می‌کنم و یک مربی از من ناراضی نبوده است، من نان بازویم را می‌خورم.»

 

* اسماعیل زاده: هواداران زود انتقاد را شروع كردند

افشین اسماعیل زاده عنوان کرد: «امیدوارم بازی های بعدی را ببریم. فقط با پیروزی می توان از زیر این فشار خارج شد. در شرایط موجود این قدر تحت فشار هستیم که نمی شود بازی ها را پیش ببریم.»

 

وی افزود: «هواداران در این مسابقه زود شروع به انتقاد و اعتراض کردند. ما بازیکنان جوانی هستیم که به حمایت نیاز داریم و نه اینگونه فشارها.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها