کد خبر: ۲۵۰۰۲۹
زمان انتشار: ۱۵:۴۱     ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
وحيد اميري:
وحيد اميري، بال تکنيکي و چپ پاي نفت تهران روز موفقي را مقابل استقلال سپري کرد.
امیری که یکی دو فصلی است در نفت تهران یک بازیکن موثر محسوب می شود در گفتگو با "ورزش سه" در مورد بازی با استقلال می گوید:« بازی جذاب، جاندار و تماشاگرپسندی بود. دو تیم روی دروازه هم خیلی موقعیت داشتند که ما توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و استقلال نتوانست. استقلال هم می توانست برنده باشد اما درخشش بازیکنان ما و علی بیرانوند باعث شد تا ما برنده بازی باشیم. فکر می کنم خدا با ما بود که موفق به پیروزی شدیم».

امیری درباره گلی که به استقلال زد می گوید:« فکر می کنم ثانیه 40 بازی بود. بیک زاده آمد به پژمان نوری پاس بدهد که وسط راه توپ را گرفتم و به سمت دروازه استقلال حرکت کردم. صادقی را جا گذاشتم و با یک بغل پا دروازه استقال را باز کردم. گل قشنگی به استقلال زدم و گلرشان فکر نمی کرد که با بغل پا به توپ ضربه بزنم»

وحید امیری هم مثل بیرانوند، این برد را تقدیم منصوریان می کند:« با تمام وجود می خواستیم که منصوریان رو سفید شود. خدا را شکر توانستیم به هدفمان برسیم. این برد تقدیم به منصوریان. واقعا در این بازی اتفاقاتی دیدم که هیچگاه فراموش نمی کنم. مثلا وقتی منصوریان از نیمکت بلند شد به مدت 5 دقیقه هواداران استقلال او را تشویق کردند. به همین دلیل می خواستیم مربی مان را رو سفید کنیم که به خواسته مان رسیدیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها