کد خبر: ۲۴۹۹۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
خبرگزاري آريا- بعد از اخراج علي دايي از پرسپوليس و آمدن حميد درخشان اين باشگاه وضعيت متشنجي را سپري مي کند.
به گزارش سرويس ورزشي خبرگزاري آريا ، ديروز يک روز طوفاني در باشگاه پرسپوليس بود.طوفاني که هم علي دايي را با خود برد و هم رحيمي مديرعامل اين باشگاه را!

البته اخراج علي دايي با وضعيتي که پرسپوليس داشت چيز عجيبي نبود و دير يا زود بايد اين اتفاق مي افتاد!نتايج تيم پرسپوليس به هيچ عنوان در شان اين باشگاه بزرگ و مردمي نبود.ولي انتخاب حميد درخشان به جاي علي دايي بسيار عجيب و غيرقابل باور بود.و شايد همين انتخاب باعث ناراحتي هواداران پرسپوليس شده باشد.
بعد از اخراج علي دايي از تيم پرسپوليس همانطور که انتظار مي رفت وي اقدام به مصاحبه کرد و با صحبت هاي جنجالي خود قصد دارد نتايج ضعيفش در پرسپوليس را توجيه کند.
اينکه علي دايي بگويد يک روز توسط احمدي نژاد اخراج شد و امروز هم توسط وزير ورزش بيشتر به مغلطه کردن شبيه است تا واقعيت!
آقاي دايي شما حتي اگر توسط احمدي نژاد هم اخراج شده باشيد اخراجتان کاملاً درست بود.مگر با آن افتضاحي که در ورزشگاه آزادي مقابل 100 هزار تماشاگر باختيم انتظار داشتيد مدال گردنتان بيندازند؟شما يکي از ضعيف ترين نتايج تاريخ تيم ملي ايران را گرفتيد و باعث عدم صعود ايران به جام جهاني بوديد.امروز هم اگر از پرسپوليس اخراج شديد به خاطر نتايج ضعيفي است که با اين تيم گرفته ايد.با اين نتايج انتظار داشتيد چه برخوردي با شما بکنند؟
کاش يکبار براي هميشه واقعيت را مي پذيرفتيد که شما مربي خوبي نيستيد آقاي دايي.هرگز تيم هايي که شما هدايت آنها را بر عهده داشته ايد بازي هاي تماشاگر پسند ارائه نکرده اند و مدام در حال دفاع هستند!
پرسپوليس نياز به نيروي جديد و تازه نفس دارد و با مربيگري علي دايي به جايي نمي رسيد و شايد به نفع خود شما تمام شد که از اين تيم اخراج شديد چون با اين نتايج مطمئناً اعتراضات تماشاگران به شما شديدتر مي شد و شايد به شکل بدي از فوتبال مي رفتيد!
آقاي دايي کلاه خودتان را قاضي کنيد و به بيراهه نرويد.نتايج شما خيلي بد و تلخ بود.يادتان هست زمان حميد استيلي از بازي اول تماشاگران نام شما را فرياد مي زدند و شما حتي يکبار مصاحبه نکرديد و از هوادارنتان نخواستيد اجازه بدهند استيلي با آرامش کارش را دنبال کند.حميد استيلي به تلخي از پرسپوليس رفت و امروز قصه براي شما تکرار شد.
علي کريمي را از خانه خود رانديد و باعث شديد از فوتبال خداحافظي کند و مردم هم خوب همه چيز را فهميدند و مي فهمند و ديگر زمان آن گذشته که يک نفر با مصاحبه هاي جنجالي و حرف هاي حاشيه اي ذهن مردم را از موضوع اصلي منحرف کند!نتايج ضعيف شما را با هيچ موضوعي نمي توان منحرف کرد و مردم آگاه به مسائل هستند.

در اين چند سال هر بار بد نتيجه گرفتيد اخراجتان توسط احمدي نژاد را پيش کشيديد.آخه مگر شما با تيم ملي نتيجه خوبي گرفته بوديد که انتظار داشتيد در سمت خود بمانيد؟چرا با احساسات مردم بازي مي کنيد؟
يک روز آمديد و امروز به خاطر نتايج بدتان کنار گذاشته شديد.اگر هوادار پرسپوليس هستيد بيخيال اين مصاحبه ها شده و واقعيت را بپذيريد.
اميدوار هستيم پرسپوليس با کادر فني جديد از بحران خارج شده و به ناکامي هاي اخير پايان دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها