کد خبر: ۲۴۹۹۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
باشگاه خبرنگاران: حمید درخشان سر مربی جدید پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بدون شک پرسپولیس شرایط خوبی در هفته های گذشته نداشته و امیدوارم گامهای خوبی برای پرسپولیس برداشته شود.

وی در ادامه افزود: اعتقاد شخصی من این بوده که اگر کسی خواهان پیشرفت در زندگی باید ریسک کند و من نیز برای قبول این مسئولیت ریسک کردم، ولی به کارم اعتقاد دارم و تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس به کار مبندم، بعضی از دوستان عملا دوست ندارند من و پرسپولیس موفق شویم!

درخشان در خصوص پرسپولیس عنوان کرد: بدون شک پرسپولیس تا قهرمانی فاصله زیادی دارد، این تیم مشکلات زیادی دارد.

سرمربی پرسپولیس تهران بیان کرد: پرسپولیس نیاز به احیا دارد و از همین رو قصد دارم این تیم را احیا کنم، وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوم، ۲۴ ساعت قبل حکم سر مربی‌گری را به من داده‌اند و من وقتی به تمرین پرسپولیس رفتم فکر نمی‌کردم این دوستان (کادر سابق) در تمرین حضور داشته باشند.

وی در خصوص انتقاداتی که خود در خصوص پرسپولیس مطرح می‌کرد اظهار داشت: من اگر انتقاد می‌کردم صرفا به خاطر ترقی و پیشرفت تیم پرسپولیس بود، همه شاهد بودیم که این تیم به هیچ وجه خوب بازی نمی‌کرد.

درخشان در مورد دستیارانش هم اضافه کرد: یکی از دستیاران "حسین عبدی" است که یک پرسپولیسی و کاپتیان تیم بوده، همچنین نادر باقری نیز سال‌ها در پرسپولیس بوده و بدنساز تیم مسعود مؤمنی بدنساز سابق تیم صبا و شهرداری تبریز بوده است که امیدوارم به پرسپولیس کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: من برای این باشگاه نگرانم، این حق طبیعی مسئولان باشگاه است که برای باشگاه تصمیم‌گیری کنند و اگر اتفاق ناگواری در تیم رخ داده باید به حساب قصور برخی از آدم‌ها به حساب آورد که وظیفه خود را به درستی انجام نداده‌اند.

وی اظهار کرد: این اتفاق یک مسئله طبیعی است که ممکن است همه جای دنیا به وقوع پیوندد و امیدوارم سو‌ءتفاهم پیش نیاید و هواداران بدانند هدف ما کمک به پرسپولیس است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در نظر داریم علی کریمی را در نیم فصل به کادر فنی اضافه کنیم.

درخشان اضافه کرد: ما تابع قوانین هستیم، اگر قرار بر این باشد که ما وجود داشته باشیم، به پرسپولیس کمک می‌کنیم و گرنه بیرون از مجموعه برای تیم دعا می‌کنیم.

سرمربی باشگاه پرسپولیس گفت: ما به حول و قوه الهی کارمان را با پرسپولیس شروع کرده‌ایم و این تیم بزرگ بوده و بازیکنان بزرگی دارد و همیشه باعث مباهات بوده و من از اینکه به خانه خودم بازگشتم خوشحالم.

وی در مورد دایی هم اظهار کرد: من از "علی دایی" هم تشکر می‌کنم زیرا وی برای پرسپولیس زحمات فراوانی کشید، فوتبال حرفه‌ای همین است و حق طبیعی مسئولان باشگاه است که در صورت کسب نتایج ضعیف یک سرمربی را برکنار کرده و فرد دیگری را جایگزین کنند و این مهم برای من نیز اتفاق می‌افتد.

درخشان با اشاره به سوابق خود عنوان کرد: من روزهای بدتر از این را در زمان پروین داشته‌ام، من این تیم را قهرمان کرده‌ام و ۱۳ سال در تیم ملی بوده‌ام و از کره دیگری نیامده‌ام و قول هم نمی‌دهم! احتمال دارد موفق شده و یا در این راه شکست بخورم. باید آینده را دید، ولی تلاشم را به کار می‌گیرم و تا آخر فصل هم قرارداد دارم. امروز به تمرین پرسپولیس رفتم و حدود ۲۰ دقیقه با بازیکنان به تمرین پرداختم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها