کد خبر: ۲۴۹۸۷۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
حميد درخشان در اولين کنفرانس مطبوعاتي خود در پرسپوليس در جايگاه سرمربي اين تيم صراحتا اعلام کرد که قصد دارد علي کريمي را به عنوان بازيکن به جمع سرخپوشان بازگرداند.
به گزارش "ورزش سه" این اظهارنظر بی گمان موج جدیدی را در فوتبال ایران به راه خواهد انداخت. علی کریمی اگرچه از فوتبال خداحافظی کرده اما همچنان طرفداران بیشماری داشته و بسیاری از پرسپولیسی ها خواهان بازگشت او به این تیم هستند اما سوال اصلی این است که آیا جادوگر دیار سرخ ها باز هم رغبتی برای حضور در میادین فوتبال خواهد داشت یا نه.

او روز قبل در خصوص فعل و انفعالات در باشگاه پرسپولیس مصاحبه کرد اما هیچ اشاره ای به اینکه به پرسپولیس برخواهد گشت نداشت. هر چند که در همان مصاحبه تاکید کرد که قصد ندارد مربیگری کند. حال سوال اینجاست که اگر حمید درخشان به عنوان کاشف او و کسی که کریمی را در سال 1376 به پرسپولیس آورده می‌ تواند نظر این چهره محبوب را برای بازگشت دوباره به پرسپولیس جلب کند یا نه. بی گمان اگر این اتفاق بیافتد شاهد فریاد نام یک «علی» دیگر در سکوهای ورزشگاه ایران خواهیم بود. البته علی از نوع کریمی؛ گویا سرنوشت پرسپولیس اینگونه رقم خورده که هوادارانش در هر دهه نام یک علی را فریاد بزنند. از علی پروین گرفته تا علی دایی و علی کریمی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها