کد خبر: ۲۴۹۸۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
کارآگاهان بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی سه‌جوانی را که آخرین مسافران هادی بودند شناسایی و بازداشت کردند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از شرق، پرونده سه‌پسر جوان که متهم هستند راننده‌ای را با انگیزه سرقت خودرواش به قتل رسانده‌اند در حالی دیروز مورد رسیدگی قرار گرفت که یکی از متهمان، فراری است، یکی دیگر قتل را انکار می‌کند و متهم سوم، واردکردن ضربات مرگبار به مقتول را قبول دارد.


این پرونده از 29شهریور سال 83 همزمان با ناپدیدشدن جوانی به نام هادی به جریان افتاد. پدر هادی وقتی به دلیل غیبت فرزندش نگران شد نزد پلیس رفت و شکایتی را مطرح کرد. او گفت: «پسرم در آژانس کار می‌کند وقتی به خانه نیامد از دوستانش پرس‌وجو کردم و آنها گفتند هادی سه‌پسر جوان را که آنها را از قبل می‌شناخت سوار کرد تا به مقصد برساند اما از آن به بعد خبری از پسرم نیست.»

 

دو روز پس از طرح این شکایت در حالی‌که تلاش‌ها برای یافتن هادی ادامه داشت، جنازه او پیدا شد. طنابی دور گردن وی گره خورده و آثار اصابت ضربه چاقو مشهود بود. کارآگاهان بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی سه‌جوانی را که آخرین مسافران هادی بودند شناسایی و بازداشت کردند. متهمان در بازجویی‌های اولیه به پراکنده‌گویی پرداختند و هر یک انگشت اتهام را به سوی دیگری گرفت تا اینکه در نهایت آنها به قتل اعتراف کردند و گفتند برای سرقت خودرو هادی از پیش نقشه کشیدند و او را به منطقه‌ای خلوت در شرق تهران کشاندند، سپس وی را برای اینکه شناسایی نشوند به قتل رساندند و جسدش را کنار جاده رها کردند.

 

در ادامه تحقیقات، یکی از متهمان به نام رامین به دلیل نبود مدارک کافی با قرار وثیقه آزاد شد و بعد از آن فرار کرد. دو متهم دیگر همچنان در بازداشت بودند تا اینکه دیروز متهمان برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران منتقل شدند. این اتفاق در شرایطی افتاد که اولیای‌ دم ابتدا برای هر سه متهم درخواست قصاص کرده و سپس گفته بودند برای قاتل پسرشان قصاص می‌خواهند. هیات قضات قبل از شروع جلسه متوجه شدند شاهدانی که احضار شده بودند، به دادگاه نیامده‌اند به همین دلیل جلسه محاکمه به تعویق افتاد و قضات فقط به تحقیق از دو متهم پرداختند.

 

یکی از آنها که جواد نام دارد، گفت: «من زمان حادثه 18ساله بودم. در آن دوران خیلی به رفاقت اهمیت می‌دادم و وقتی دیدم دو دوستم گرفتار شده‌اند به خاطر رفاقت اعتراف کردم که به مقتول ضربه زده‌ام. می‌خواستم با این کار جرم دوستانم را سبک کنم در حالی‌که من در قتل نقشی نداشتم و فقط بعد از سرقت خودرو راننده آن بودم.»

 

متهم دیگر که سعید نام دارد، به قضات گفت: «من اتهام خودم را قبول دارم. از کاری که کردم پشیمان هستم و به دلیل عذاب‌وجدان قصد دارم حقیقت را بگویم من مقتول را با چاقو زدم ولی از اینکه آیا رامین هم ضربه‌ای به هادی وارد کرد یا خیر اطلاع ندارم.» بنابراین گزارش، متهمان در پایان جلسه به زندان بازگردانده شدند. آنها به‌زودی پای میز محاکمه خواهند رفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها