کد خبر: ۲۴۹۵۰
زمان انتشار: ۰۰:۳۱     ۰۹ آبان ۱۳۹۰
«سال ۶۱ وارد رادیو شدم. بعد سال ۶۲ آمدم تلویزیون. حدود ۲۴ ساله بودم که در مسابقه‌ای به نام سرعت و دقت از شبکه دو، اجرا داشتم. مسابقه برای دانشجویان بود و سولات سختی هم داشت. در برنامه‌های اجتماعی شبکه یک هم به عنوان مه‌مان دعوت می‌شدم.»
۲۴آنلاین: محمود شهریاری مجری خوش صحبت و شوخ طبعی که این روز‌ها بیشتر در شبکه تهران او را مشاهده می‌کنیم؛ برای ورود به عرصه رسانه مسیر جالبی را طی کرده است.

او در گفتگویی، آغاز کارش را اینطور شرح داده است: «وقتی مدرسه می‌رفتم، در مسابقات فن بیان که بین مدارس استان و شرکت می‌کردم و همیشه برنده می‌شدم. چهارم یا پنجم دبستان بودم که اولین دوره فن بیان در کشور برگزار شد. من هم شرکت کردم و برنده شدم؛ مصاحبه‌ای با من کردند و از تلویزیون پخش شد. هیچوقت یادم نمی‌رود که ۳سکه طلا هم به من دادند خیلی هم در فامیل سروصدا کرد این ۳ سکه.»

وی در ادامه این گفتگو عنوان می‌کند: «سال ۶۱ وارد رادیو شدم. بعد سال ۶۲ آمدم تلویزیون. حدود ۲۴ ساله بودم که در مسابقه‌ای به نام سرعت و دقت از شبکه دو، اجرا داشتم. مسابقه برای دانشجویان بود و سولات سختی هم داشت. در برنامه‌های اجتماعی شبکه یک هم به عنوان مه‌مان دعوت می‌شدم.»

وی در توضیح چگونگی ورود به رادیو به همشهری جوان می‌گوید: «اطلاعیه داده بودند که نیرو می‌خواهند؛ رفتم و دو آزمون داشت؛ تئوری و عملی. بعد از قبولی در آزمون تئوری، تست صداوتصویر دادم. مرحوم فیروزه امیر معز از من تست صدا گرفت و به من امیدواری داد که حتما قبول می‌شوم و گفت تو صدایت خیلی خاص است.»

شهریاری از همکاری با آتش افروز هم گفته و گفته: «در‌‌ همان برنامه سلام صبح به خیر رادیو با ایشان آشنا شدم، من گزارشگر بودم و ایشان در استودیو. حدود سال ۷۱ بود که با هم برنامه «بعد از خبر» را اجرا کردیم. که مهران مدیری هم سال ۷۲ در طنز خود به آن برنامه پرداخت. مهران مدیری قبل از آن _ نوروز ۷۲ _ در رادیو بود و در برنامه صبح جمعه نقش‌های کوتاهی را در کنار مرحوم نوذری اجرا می‌کرد. دورادور آنجا می‌شناختمش...»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها