به گزارش پایگاه 598، مديركل امور حقوقي و رسيدگي به تخلفات سازمان حمايت با بيان اين مطلب اعلام
كرد: در 4ماه نخست امسال نزديك به 105هزار مورد شكايت از طريق سامانه
124توسط مردم دريافت شده كه 104هزارو580 مورد آن قابل پيگيري و بقيه
غيرقابل پيگيري بوده است. به گفته اسماعيل قاسمي، از مجموع شكايات دريافتي
83درصد به بخش كالا و 17درصد ديگر مربوط به بخش خدمات بوده و بررسيهاي
بهعمل آمده نشانگر آن است كه گرانفروشي با 79درصد، كمفروشي با 9درصد و
عدمدرج قيمت با 4درصد بيشترين سهم تخلفات را در اين مدت بهخود اختصاص
دادهاند.