کد خبر: ۲۴۹۴۳۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
ساعتی پیش خبری در خصوص واکنش تند حنیف عمران زاده به هواداران پرسپولیس منتشر کردیم. مخاطبان بسیاری کامنت گذاشتند و عنوان کردند بازیکنان هر دو تیم فحش می خوردند و چیزی نمی گویند چرا این بازیکن واکنش نشان داده و اصلا اصل ماجرا چه بوده است.
به گزارش بانک ورزش، چند روز پیش بود که حنیف عمران زاده زیر عکس یکی از دخترهای پرپسولیسی در اینستاگرام فحش های بدی به این هوادار داد. تصویر این فحاشی در بانک ورزش وجود دارد اما به هیچ عنوان قابل انتشار نیست. پس از فحاشی حنیف، دختر پرسپولیسی مدعی شد هیچ توهینی به حنیف نکرده و او بی جهت به صفحه او آمده و فحاشی کرده که البته این ادعا خیلی بعید به نظر می رسد. البته عده ای هم می گویند آن صفحه برای حنیف نبوده اما تحقیقات نشان می دهد پیج مورد نظر برای مدافع استقلال بوده است.
پس از این حرکت عمران زاده، پرسپولیسی ها به حمایت از این دختر به پیج عمران زاده رفتند و فحش های او را جبران کردند تا اینکه او مجبور شد واکنش نشان دهد.
حالا مشخص نیست انتهای این دعوا چه می شود ولی بعید به نظر می رسد عاقبت خوبی برای این مدافع داشته باشد. در هر صورت او فرد معروفی است. شاید دیگران در دید نباشند اما اگر او بخواهد به کسی فحاشی کند، مانند سری قبل، در عرض یک روز تمام فضای مجازی پر می شود از توهین های او.
شاید بهتر باشد این بازیکن چند وقتی قید فضای مجازی را بزند.  مطمئنا پرسپولیسی ها فحاشی او به آن دختر را فراموش نمی کنند و تهدید امروز او نیز بعید است جواب دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها