کد خبر: ۲۴۹۲۸۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۱۸ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،به محض اینکه بحث تغییر در کادر فنی پرسپولیس به وجود می‌آید،‌ همه یاد علی دایی و قرارداد سنگینش می‌افتند. سرمربی سرخپوشان که در ابتدای لیگ سیزدهم قراردادی سه ساله با پرسپولیس به امضا رسانده است، حالا درست در میانه‌های کار در خطر اخراج قرار گرفته؛ آنچه رخ دادنش از نظر قانونی مستلزم تسویه حساب کامل باشگاه با این مربی و پرداخت رقم کامل قرارداد اوست.

دایی برای سال اول یک میلیارد و 750 میلیون تومان از پرسپولیس پول گرفت که این رقم با افزایشی 20 درصدی برای فصل دوم به دو میلیارد و 100 میلیون تومان رسید. با احتساب همین نرخ رشد، قرارداد دایی برای لیگ پانزدهم به دو میلیارد و 520 میلیون تومان خواهد رسید. سرخپوشان در حال حاضر تنها هفت بازی در فصل جدید برگزار کرده‌اند. اگر تعداد مسابقات امسال پرسپولیس در لیگ، جام حذفی و آسیا را حدود 40 بازی حساب کنیم، دایی فعلا برای هفت مسابقه‌ای که روی نیمکت قرمزها نشسته، 367 میلیون و 500 هزار تومان از قراردادش را صاف کرده است.

او برای هر بار هدایت پرسپولیس در لیگ چهاردهم 52 میلیون و 500 هزار تومان دریافت می‌کند. پرسپولیس تا اینجای کار هشت امتیاز به دست آورده و این یعنی علی دایی برای هر یک پوئن، نزدیک به 46 میلیون تومان دستمزد گرفته است!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها