کد خبر: ۲۴۹۲۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش خبرنگار "ورزش سه"، مهدی خواجه‌وند، سخنگوي پرسپوليس پس از جلسه امروز هیات مدیره اين تيم اعلام کرد: در اين جلسه بیشتر درباره مسائل کلان صحبت کردیم و این که در روزهای اخیر حاشیه‌هایی به وجود آمده و باید با تعامل اعضا و هماهنگی بیشتر آنها حاشیه‌ها را کمتر کنیم.

وی با بیان این که در جلسه امروز هیچ بحثی درباره تغییر مدیرعامل باشگاه صورت نگرفت، گفت: همان طور که گفتم درباره مسائل کلان صحبت کردیم. مثلا نوع رابطه با اسپانسر و نتایجی که حاصل شده است.

خواجه‌وند غیبت رحیمی را به ناهماهنگي مرتبط دانست و اعلام کرد: ساعت 11 یا 11 و نیم امروز بود که معلوم شد جلسه داریم. تا آن ساعت رحیمی در باشگاه بود اما به خاطر این که باید به جلسه دیگری می‌رفت نتوانست در باشگاه بماند. البته همچنان منتظرش بودیم که خودش را برساند اما این اتفاق نیفتاد.

سخنگوی پرسپولیس درباره اسپانسر این باشگاه نیز گفت: قرارداد بندهای مختلفی دارد ولی ممکن است در اجرای برخی از بندها اختلاف‌نظرهایی پدید آید. اصلا بحث درباره این نیست که تعهدی از کسی گرفته شود. اسپانسر طبق قرارداد تعهداتی دارد که باید انجام شود.

خواجه‌وند درباره حرف‌هاي حمیدرضا سیاسی، رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که در مصاحبه‌ای گفته بود اگر هیات مدیره بخواهد دایی را تغییر دهد، رحیمی نمی‌تواند دخالت کند، گفت: آن مصاحبه را ندیدم اما اگر تفسیرش این باشد که مدیرعامل مکلف به اجرای مصوبات هیات مدیره است، درست است. شان و منزلت مدیرعامل به عنوان نفر اول قدرت اجرایی باشگاه، محفوظ است و یکی از وظایف مدیرعامل اجرای مصوبات هیات مدیره باشگاه است.

خواجه‌وند در ادامه خبر برگزاری جلسه اعضای هیات مدیره در دفتر سیاسی در چند روز گذشته را تکذیب کرد و گفت: فعلا بحث تغییر در کادر فنی یا مدیریتی باشگاه را نداریم.

سخنگوي پرسپوليس در پايان درباره ادعاي يکي از خبرنگاران که مدعي بود وزارت ورزش از هفته چهارم لیگ برتر حکم سرپرستی بهروز منتقمی را صادر کرده، پاسخ داد: چنین خبری را امروز از شما می‌شنوم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها