کد خبر: ۲۴۹۱۵
زمان انتشار: ۱۶:۳۴     ۰۸ آبان ۱۳۹۰
معاون معاونت توسعه‌ مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوري از پايداري و استمرار اجراي طرح دورکاري خبر داد و گفت: در دو سالي که اين طرح آغاز شده حدود 36 رشته شغلي مانند تحقيق و حسابرسي مشخص شده است که مشمول دورکاري مي شود.
به گزارش سرويس اقتصادي آريا به نقل ازراديو اقتصاد، احمد بزرگيان  با بيان اينکه برخي فعاليت ها بايد به صورت آنلاين و لحظه اي انجام شود ، افزود: طرح هوشمندسازي دورکاري هم با هدف ارائه خدمات لحظه اي به کاربران اجرا مي شود تا شهروندان در بستر وب و در هر زمان و مکان به اين خدمات دسترسي داشته باشند.
بزرگيان گفت: در سالجاري بايد 20 درصد فعاليت هايي که مشمول دورکاري است ،تحقق يابد که متناسب با دستگاه هاي اجرايي و نوع خدمات آنها متفاوت است.
وي افزود: وزارت کار سابق بيشترين تلاشها را در اين زمينه داشت و پس از ادغام نيز با روش جديدي در حال پيشرفت است.
بزرگيان گفت: دورکاري بايد در بستر فناوري اطلاعات انجام شود و با نهادهاي مختلف در حال امضاي تفاهمنامه هستيم تا مديران ، بستر وب را براي اجراي اين طرح فراهم آورند.
وي از رضايت بالاي کارکناني که تاکنون دورکار شده اند خبر داد و افزود : در سازمان هايي که اين طرح هنوز اجرايي نشده است ، به دليل نبود تجربه ، مقداري ترس وجود دارد اما تجربه نشان مي دهد کارکنان با مشکلي مواجه نمي شوند و بهره وري هم افزايش مي يابد.
بزرگيان تصريح کرد: طرح دورکاري ويژه يک دولت يا يک گروه  خاص نيست بلکه در دنيا تجربه شده و موفق بوده است و با تغيير دولت هم در ايران تعطيل نخواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها