کد خبر: ۲۴۸۹۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
عليرضا رمضاني که در ابتداي فصل بازي هاي خوبي براي استقلال انجام داد اکنون با نظر کادرفني کمتر به او فرصت بازي مي رسد اما خودش اصلا نااميد نيست.
به گزارش پایگاه 598،رمضانی در مورد دیدار با نفت مسجدسلیمان به "ورزش سه" گفت: بازی خیلی سختی داشتیم هم از نظر شرایط آب و هوایی و هم حمایت تماشاگران تیم نفت. در این 7هفته ای که گذشت نفت بهترین حریف مان بود با جرات می گویم که آنها از سپاهان هم بهتر بودند چون واقعا فوتبال بازی کردند. نفتی ها تیم خیلی خوبی دارند و امیرخان هم قبلا این نکته را به ما گفته بود.

او در مورد اینکه چرا در ترکیب نبود ادامه داد: در ترکیب که چند بازی می شود نیستم البته در این بازی از نیمه دوم به میدان آمدم.

وقتی از رمضانی سوال شد از آمدنش به استقلال با وجود بازیکنان با تجربه در این تیم پشیمان نیست پاسخ داد: از قبل فکرش را می کردم بازی کردن در استقلال خیلی سخت باشد اما من در تمرینات تمام تلاشم را می می کنم و خیلی انگیزه دارم. می دانستم شرایط سخت است اما از آمدن به استقلال خوشحالم.

بازیکن استقلال درآخر در مورد بازی با نفت تهران اضافه کرد: نفت تیم خوبی دارد و بازی در ورزشگاه تختی آسان نیست. از این به بعبد بازی هایمان سخت تر می شود اما ما صدر را از دست نمی دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها