کد خبر: ۲۴۸۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۸ آبان ۱۳۹۰
سايپانيوز: مدير عامل گروه خودروسازي سايپا از برنامه ريزي هاي جديد اين گروه براي توسعه حوزه صادرات خبر داد و گفت: با توجه به ظرفيت ها و توانايي هاي موجود، رشد قابليت هاي اين گروه و دستيابي به جايگاه ممتاز صادراتي صنعت خودروي كشور در مقابل ساير رقبا مثال زدني است.

به گزارش سايپا نيوز مهندس نعمت الله پوستين دوز در مراسم تقدير از مديران و كاركنان گروه خودروسازي سايپا در بخش صادرات اظهار داشت:در حال حاضر يكي از بزرگترين ابزار ما در ديپلماسي محصولات توليدي ايران بوده كه يك پشتوانه براي دستگاه سياسي كشور است و گروه خودروسازي سايپا اين ظرفيت را دارد كه رويه موجود را بيش از پيش گسترش دهد.
وي با اشاره به توان و تجربه گروه خودروسازي سايپا در بخش صادرات تصريح كرد: با توجه به زير ساخت هاي موجود و در صورت تطابق محصولات توليدي با نياز بازارهاي صادراتي، توسعه صادرات شتاب بيشتري خواهد گرفت.
وي افزود: بايد در بخش هايي نظير روش هاي بازاريابي، مهندسي و حمل و نقل فعاليت هاي خود را در حوزه هاي جهاني توسعه دهيم تا بتوانيم در انتقال محصول به بازارهاي هدف علاوه بر كسب درآمد، در انتقال فرهنگ نيز موفق شويم.
پوستين دوز خاطر نشان كرد: ما با صادرات خودرو در واقع رفتار ها و ويژگي هاي فرهنگي خود را صادر مي كنيم و وقتي يك كالا از كشوري به كشور ديگر صادر مي شود، در حقيقت يك بسته تاريخي فرهنگي و مجموعه اي از توانمندي ها به كشوري ديگر صادر مي شود.
وي با اشاره به اينكه كسب مقام اول صادرات براي پنجمين سال پياپي رسالت اين گروه را سنگين تر كرده است، تاكيد كرد: بزرگ بودن و سرآمد بودن ما در دنيا نيازمند هزينه هايي نظير سرمايه گذاري براي پرورش خلاقيت ها و نوآوري است كه بايد بيش از پيش توسعه يابد.
مدير عامل گروه خودروسازي سايپا در خاتمه با اشاره به عوامل موثر در بخش صادرات يادآور شد: در صادرات زنجيره تامين نقش به سزايي داشته و اگر سازمان مهندسي ما قدرت و توان انعطاف پذيري خود را بالا ببرد، در مذاكرات نيز قدرت بيشتري خواهيم داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها