کد خبر: ۲۴۸۸۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از وقوع ششمین زمین لرزه طی امروز در این شهرستان خبر داد و گفت: زلزله ای 4.6 در مقیاس امواج درونی زمین ریشتر دقایقی پیش امیریه در شهرستان شاهرود را لرزاند.

به گزارش پایگاه 598، سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وقوع زمین لرزه 4.6 در مقیاس امواج درونی زمین ریشتر ساعت 12:42:53 امیریه از توابع شهرستان شاهرود، افزود: این زمین لرزه در عمق 10 کیلومتری زمین روی داده است.

وی با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی این حادثه در ۳۶.۶۷ شمالی و ۵۴.۸۰ شرقی و در 23 کیلومتری امیریه و25 کیلومتری مجن بخش بسطام شهرستان شاهرود بوده است، گفت: از بامداد امروز تاکنون شش بار در این منطقه زلزله آمده است.

وی با بیان اینکه اولین زلزله در ساعت 2 بامداد با 4.7 ریشتر به وقوع پیوسته است و باعث ترس و وحشت مردم منطقه شد، افزود: زلزله بعدی به بزرگی ۳.۱ ریشتر در ساعت 02:09:32 و یک زمین لرزه نیز  به بزرگی ۲.۴ در ساعت 02:22:14 امیریه را لرزاند.

مقام عالی دولت در شهرستان شاهرود همچنین چهارمین زلزله را به بزرگی ۲.۶ ریشتر در مجن و در ساعت 06:23:53 اعلام کرد و افزود: زلزله پنجم نیز به بزرگی ۲.۹ ریشتر امیریه را در ساعت 10:28:55 به لرزه در آورد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها