کد خبر: ۲۴۸۶۹۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
کارلو آنچلوتي تلاش مي‌کند تا يک فرمول پيروزي‌بخش براي تيم کهکشاني جديدش پيدا کند و در اين راه گرت بيل را به يک نقش جديد در هافبک مياني منتقل خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بیل پس از انتقال رکوردشکنش از تاتنهام به رئال مادرید در تابستان قبل، در کنار کریم بن‌زما و کریستیانو رونالدو جزیی از خط حمله‌ی سه‌نفره‌ی کهکشانی‌ها بوده است. اما به گفته‌ی روزنامه‌ی اسپانیایی مارکا ورود خامس رودریگز ستاره‌ی کلمبیایی در این فصل می‌تواند این بازیکن ولزی را به جایی در عمق میدان در کنار تونی کروس و لوکا مودریچ سوق بدهد.

رئال مادرید شروع خوبی در این فصل نداشته است؛ یک شکست در سوپرجام اسپانیا در برابر رقیب همشهری اتلتیکو و به دنبال آن یک پیروزی خفیف در برابر تیم تازه‌صعودکرده‌ی کوردوبا و یک شکست غیرمنتظره در برابر رئال سوسیه‌داد ماحصل کار آن‌ها در این فصل بوده است. انتقادات زیادی درباره‌ی فروش آنخل دی‌ماریا وجود دارد و علی‌رغم جمع کردن گران‌ترین ترکیب تاریخ فوتبال، رئالی‌ها هنوز در رسیدن به فرمی که فصل گذشته در فتح لیگ قهرمانان از آن‌ها دیده شد با مشکل مواجه اند.

با این حال آنچلوتی امیدوار است تا با انتقال بیل به پستی که فصل قبل در اختیار آنخل دی‌ماریا بود، خط میانی تیمش تقویت شود و تعادل از دست رفته‌ی خود را پیدا کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها