کد خبر: ۲۴۸۶۸۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
رحمان رضايي مدافع سابق تيم ملي، حضور مربيان جوان در سطح اول فوتبال ايران را در بالارفتن کيفيت ليگ موثر مي‌داند.
به گزارش پایگاه 598،رحمان رضایی که گفته می‌شود اصلی‌ترین گزینه هدایت نفت مسجد سلیمان بعد از تغییرات جدید است، در گفت و گو با "ورزش سه" در این‌باره توضیح داد: هنوز چیزی رسماً اعلام نشده و شخصاً از طریق رسانه‌ها و دوستانم در جریان این مساله قرار گرفته‌ام.

مدافع سابق پرسپولیس و تیم‌ملی ادامه داد: در ابتدای فصل هم درباره حضورم در این تیم صحبت شده بود اما در آن زمان شرایط مساعد نبود. اما از طرف باشگاه دو هفته پیش با من تماس گرفته شد که باید منتظر روند مذاکره ماند. اگر شرایط مهیا باشد به نظرم می توانم توقعات را برآورده کنم و به چیزی که نفت استحقاق دارد برسیم.

رحمان رضایی که سال ها به عنوان لژیونر در فوتبال ایتالیا فعالیت می کرد درباره تعریف مربی سابقش در لیورنو در تمرینات سپاهان عنوان کرد: واقعا لذت بردم. ایشان مربی ام در لیورنو بودند و سال ها در سری A ایتالیا فعالیت می کردند. مطمئنا حضورشان در ایران می تواند تجربه زیادی به فوتبال ایران اضافه کند. ایشان امروز هم با من تماس گرفتند و با هم حرف زدیم.

رضایی در پایان در مورد جوان شدن نسل مربیان فوتبال ایران گفت: مطمئنا این مساله می تواند به بالا رفتن کیفیت فوتبال ایران کمک کند. می‌توان از تجربه مربیان قدیمی استفاده کرد و آن را با دانش جوانان ادغام کرد. حضور مربیان جوان می تواند تحول بزرگی در سبک فوتبال ما به وجود بیاورد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها