کد خبر: ۲۴۸۴۱۵
زمان انتشار: ۲۳:۲۱     ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد از اتمام مهلت خودروسازان برای تولید خودرو با استاندارد یورو ۲ خبر داد و گفت: پایش استاندارد خودروهای تولیدی در شرکت‌های خودروساز از سوی ناظران سازمان استاندارد آغاز شد.

به گزارش پایگاه 598؛ وحید مرندی مقدم در گفت و گو با فارس با بیان اینکه خودروسازان تا پایان مرداد ماه برای تولید خودرو با استاندارد یورو ۲ فرصت داشتند، اظهار داشت: خودروسازان تا پایان سال ۹۴ مجاز به تولید خودرو با استاندارد یورو ۴ هستند و از سال ۹۵ به بعد باید به استاندارد یورو ۵ مجهز شوند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور مسئولان وزارت نفت در روزهای اخیر، تصریح کرد: مسئولان وزارت نفت اعلام کردند که تا پایان سال جاری در ۸ کلان شهر توزیع بنزین یورو ۴ انجام خواهد شد و در حال حاضر نیز بنزین یورو ۴ در استان‌های تهران، البرز و مرکزی توزیع می‌شود.

مرندی با تأکید بر اینکه فرصت خودروسازان برای تولید خودرو با استاندارد یورو ۲ به اتمام رسیده است، گفت: پایش استاندارد خودروهای تولیدی توسط شرکت‌های خودروساز از سوی سازمان استاندارد آغاز شده و نتیجه این پایش طی یک تا دو ماه آینده اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها