کد خبر: ۲۴۸۳۸۹
زمان انتشار: ۲۰:۳۹     ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، استقلال تهران در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان دروازه خود را بسته نگه داشت و به سه امتیاز شیرین دست پیدا کرد تا با 18 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای داشته باشد. سرمربی استقلال که این روزها از مصدومیت بازیکنانش ضربه خورده، با به‌کارگیری هاشم بیک‌زاده در پست دفاع آخر بسیار موفق بوده و برای سه دیدار متوالی دروازه تیمش را بسته نگه داشته است.

مدافع استقلال که خودش اعتقاد دارد بیشتر باید تمرین کند در گفت‌و‌گو با "ورزش سه" گفت: بازی سختی را مقابل نفت مسجدسلیمان پشت سرگذاشتیم و خدارا شکر می‌کنم که توانستیم با دست پر به تهران برگردیم. هفته آینده باید به مصاف تیم نفت دیگر جدول برویم. فکر می کنم با تمام قوا باید بجنگیم تا 3 امتیاز بازی را برای خود کنیم.

بیک زاده در مورد صدرنشینی گفت: هنوز هفته‌های زیادی را پیش رو داریم، هرچند که صدرنشینی استقلال چیز عجیبی نیست. ما تیم بزرگی هستیم و با حمایت تماشاگرانمان همیشه مدعی بوده و هستیم. تمام تلاشمان را می کنیم تا بازهم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

وی در پایان افزود: من اعتقاد دارم که امسال به جز استقلال، سپاهان، فولاد، تراکتورسازی و حتی پرسپولیس هم مدعی هستند. هرچند که تیم‌هایی همچون پدیده و نفت تهران از قدرت بالایی برخوردارند و همیشه کار را برای حریفانشان سخت می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها