کد خبر: ۲۴۸۲۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
بانك ورزش – مسابقه تيم تراكتورسازي مقابل پرسپوليس كه به پايان رسيد، مسوولان اين باشگاه تبريزي در عملي حساب شده بازيكنان تيم را ممنوع‌المصاحبه كردند. اين موضوع گرچه در ابتدا بسيار ساده و عادي به نظر مي‌رسيد اما در واقع با صحبت‌هايي كه جمشيد نظمي درباره پاداش برد خارج از خانه انجام داد، سياستي از سوي باشگاه تراكتورسازي بود كه براي آرام نگه داشتن جو اطراف تيم تعريف شده بود.
بعد از اين مسابقه وقتي خبرنگاران براي صحبت به سمت جمشيد نظمي رفتند و از او كه به سمت رختكن مي‌رفت، پرسيدند آيا هنوز روي حرفش درباره پاداش برد خارج از خانه پايبند است، او در يك كلام اعلام كرد كه خبري از پاداش نيست. نظمي حتي تأكيد كرد كه همين پيروزي بهترين پاداش است.
بازيكنان تراكتورسازي كه هفته‌ها با بي‌پولي باشگاه ساخته اند اما با حالا انتظار كمك و پاداش را از باشگاه داشتند و احتمال دارد پاداش ندادن به تيم تراكتورسازي اين تيم را به حاشيه ببرد. مديرعامل باشگاه نيز به همين دليل اجازه انجام مصاحبه بعد از بازي را به بازيكنان نداد تا مبادا آن‌ها جو بعد از پيروزي را به هم بريزند.
حالا بايد صبر كرد و ديد تراكتورسازي در ادامه براي تيمش چه برنامه‌اي دارد؟ آيا او در گام بعدي سياست سكوت تيمش سعي در راضي كردن دل آن‌ها خواهد داشت يا نه؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها