کد خبر: ۲۴۸۱۳
زمان انتشار: ۲۳:۴۲     ۰۷ آبان ۱۳۹۰
بارش مداوم باران و فرسودگي ساختمان بعد از ظهر امروز -شنبه - موجب فرو ريختن بخشي از يك ساختمان 4 طبقه مسكوني درمركز تهران شد.
 انتخاب :
بارش مداوم باران و فرسودگي ساختمان بعد از ظهر امروز -شنبه - موجب فرو ريختن بخشي از يك ساختمان 4 طبقه مسكوني درمركز تهران شد.

خبر فرو ريختن اين ساختمان در خيابان سهروردي جنوبي، خيابان ملايري پور ساعت 15:14 دقيقه از طريق سامانه 125 به ستاد فرماندهي آتش نشاني تهران اعلام شد و در پي آن آتش نشانان ايستگاه هاي 53 و 73 همراه با گروه نجات 13 آتش نشاني همزمان راهي محل حادثه شدند .

آتش نشانان با بكارگيري تجهيزات ايمني و نجات و قطع كردن جريان برق و گاز ساختمان عمليات خود را براي ايمن سازي محل حادثه و يافتن گرفتار شدگان احتمالي در ميان آوار آغاز كردند.
بنا به گفته شهرونداني كه شاهد حادثه بودند، احتمال مي رود يك نفر در طبقه اول و يك نفر نيز در طبقه سوم ساختمان گرفتار ريزش آوار شده باشند.
تلاش آتش نشانان و نجاتگران آتش نشاني در انجام عمليات آواربرداري همچنان ادامه دارد .
نکته تاسف آور برخورد بد نیروی انتظامی و بالاخص برخی سربازان حاضر در محل با مردم بود که با تندی و شدت با عابرینی که در محوطه خیابان در رفت و آمد بودند برخورد می کردند و بجای اینکه  حرمت لباس تن خود را رعایت کنند ، تند و بی پروا با مردم برخورد می کردند. از رییس پلیس تهران بزرگ و فرمانده محترم نیروی انتظامی انتظار می رود با سربازانی که چنین وجهه این خدمتگزاران را با خدشه مواجه می کنند ، برخوردی جدی و درخور انجام دهند تا پلیس که به فرموده رهبری معظم باید هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه باشد ، به همین تعبیر به جامعه معرفی گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها