به گزارش پایگاه 598، محمد رضا پیشرو مدیرعامل بانک صادرات ایران ، طي پيامي فرا رسيدن
هفته بانکداری اسلامی و شصت و دومین سالگرد تاسیس بانک را تبريک گفت.
متن پيام به شرح زير است:
مشتریان و سهامداران ارجمندبا سلام و تحیت؛اینجانب
به نمایندگی از هیأت مدیره محترم و کارکنان سختکوش، در شصت و دومین سالگرد
تأسیس بانک صادرات ایران، فرصت را مغتنم شمرده، مراتب قدردانی و سپاس خود
را نسبت به مشتریان و سهامداران بانک ابراز می دارم .
ارایه
خدمات بانکی توسط بانک صادرات ایران از سال ١٣٣١ آغاز شد. پس از آن بانک
جهت کسب موفقیت و جلب رضایت مشتریان بی وقفه تلاش کرده است و در حال حاضر
در مقایسه با بانک های ایرانی وسیع ترین شبکه شعب را در داخل و خارج از
کشور دارا است.
هم
اکنون بانک صادرات ایران مالکیت ٢ بانک مستقل در خارج از کشور شامل بانک
صادرات plc لندن و بانک صادرات تاشکند و همچنین سه بانک مشترک شامل فیوچر
بانک بحرین، آرین بانک افغانستان، Honor bank بلاروس را در اختیار دارد و
علاوه بر این شعب بانکی متعلق به این بانک در خاورمیانه، اروپا و آسیا بالغ
بر ٢٢ واحد می باشد.
بانک
صادرات ایران با توجه به گستردگی و سابقه ای که دارد از مشتریان زیادی
برخوردار است . به منظور تسریع در فرآیند ارایه خدمات و دسترسی آنها به
خدمات نوین بانکی، کلیه شعب به سیستم online سپهر(سیستم پردازش هوشمند
رایانه ای) مجهز شده اند و این بانک، بیش از ٥٣ میلیون حساب online برای
مشتریان خود افتتاح، ٤٤ میلیون انواع کارت الکترونیکی و اعتباری برای
مشتریانش صادر نموده و با در اختیار داشتن ٤٤٣٠ دستگاه خودپرداز ثابت و
سیار در اقصی نقاط کشور، ٤٣٠ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی (pos) سهم بسزایی
در ارتقاء کمی وکیفی خدمات نوین بانکی داشته و گام های موثری در تحقق
اهداف دولت الکترونیک برداشته است. مشتریان این بانک با استقبال زیاد از
جدیدترین خدمات این بانک؛ شامل بانکداری اینترنتی و همراه بانک استفاده می
نمایند و ارتقای کمی و کیفی خدمات نوین در بانک ما هدفی است که کلیه مدیران
و کارکنان به آن الزام دارند.
بانک
صادرات ایران پس از خصوصی شدن تغییرات اساسی در جهت چابک تر شدن و سودآوری
بیشتر به وجود آورد. که از آن جمله می توان به ادغام شعب کم بازده، تغییر و
تحول در ساختار بانک به منظور کارایی بیشتر، مهندسی مجدد فرآیندها، مدیریت
ریسک و رتبه بندی اعتباری مشتریان ، افزایش بازدهی منابع انسانی، گسترش
شعب جدید و واحدهای تابعه در نقاط مختلف دنیا، تنوع بخشیدن به محصولات و
خدمات اشاره کرد.
مایلم
تشکر صمیمانه خود را به تمامی کسانی که در بنیان و توسعه بانک در راستای
موقعیت برترش در سیستم بانکداری ایرانی یاری نموده و همچنین کسانی که به
بانک صادرات ایران بعد از گذشت شصت و دو سال ایمان و باور دارند، ابراز
نمایم و به سهامدار عزیز اطمینان می دهم با توجه به پتانسیل و ظرفیت های که
این بانک به عنوان بزرگترین بانک خصوصی شده داراست می تواند چالشها را از
پیش رو بردارد و فرصت ها و افق های جدیدی جهت توسعه و گسترش، فعالیت ها خود
در آینده ترسیم نماید.
محمد
رضا پیشرو