کد خبر: ۲۴۷۲۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شایعه‌ها را شما خبرنگاران می‌سازید و برای تیم حاشیه درست می‌کنید.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین تیم استقلال در جمع خبرنگاران گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد و مسجد سلیمان معروف به اولین‌ها هستند و امیدوارم بازی خوبی بشود.

 

مسجد سلیمان مردمان خوب و میهمان نوازی دارد و امیدوارم زمینش اجازه بدهد بازی خوبی برگزار شود. با رفتن مگوییان و مصدومیت یعقوب کریمی دردسرهای خط دفاعی ما شروع می‌شود زیرا عمران‌زاده و صادقی به این بازی نمی‌رسند.


وی ادامه داد: بازی با نفت مسجد سلیمان سخت است و یکی از سخت‌ترین بازی های ما در لیگ با نفت مسجد سلیمان است.


قلعه نویی در مورد حضور یعقوب کریمی در تیم امید، گفت: ما قانونمند هستیم هرچه قانون بگوید انجام می‌دهیم با ماجدی صحبت می‌کنیم و اگر نیاز باشد او را به تیم امید می‌دهیم البته یعقوب مصدوم است.


سرمربی استقلال در مورد دلایل افت فوتبال پایه تهران، گفت: فوتبال پایه در کل کشور به آن بها داده نمی‌شود. در امارات وقتی تیم‌های بزرگسالان الاتحاد و الشباب بازی دارند تیم‌های امیدشان هم باهم رقابت دارند. در زمین خوب بازی می‌کنند و پخش مستقیم می‌شود درحالیکه ما فقط زمین ورزشگاه آزادی را داریم و فدراسیون باید به فوتبال پایه در کل کشور توجه کند نه فقط تهران، سپاهان و برخی تیم‌های نظامی به تیم‌های پایه اهمیت بیشتری می‌دهند اما چون فوتبال  تهران زبانزد بوده مورد توجه  بیشتر قرار می‌گیرد.


قلعه‌نویی  در مورد شایعه جدایی تیموریان از استقلال گفت:  این شایعه‌ها را شما در می‌آورید کسی در نمی‌اورد و خواهشا از این حاشیه ها درست نکنید تیموریان در تمرین است و تمرینش را می‌کند.


قلعه نویی در مورد کمبود مدافع در تیمش گفت: شاید قاضی را دفاع وسط گذاشتم بازیکن نداریم.


سرمربی استقلال در مورد عیادت از مظلومی، گفت: من قبلا هم به عیادت غلامحسین مظلومی رفته بودم او  به گردن خودم خیلی حق دارد باشگاه بحثش جداست امیدوارم شفای عاجل پیدا کند.


وی در مورد وضعیت استقلال گفت: در برخی پست‌ها مشکل و جابه جایی داریم و هنوز برخی بازیکنانی که توقع داریم به شرایط ایده‌ال نرسیده‌اند اما وضعیت اسقلال ایده آل می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها