کد خبر: ۲۴۶۷۹۷
زمان انتشار: ۱۸:۱۵     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
کارشناس فوتبال گفت: تیم پرسپولیس با قرار گرفتن در شرایط روحی و روانی مطلوب‌تردر بازی مقابل صبای قم کار سختی در پیش نخواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598،غلامرضا فتح‌آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره ارزیابی‌اش در بازی دو تیم پرسپولیس و صبای قم افزود: تیم پرسپولیس با توجه به مشکلاتی که در 5هفته اخیر داشته و نارضایتی‌هایی که هیأت مدیره و کادر فنی از نوع بازی بازیکنان خود در بازی‌های انجام گرفته داشته‌اند باعث ایجاد حاشیه‌های زیادی در این تیم شده که این مسأله پرسپولیس را برای رسیدن به اوج با فاصله‌ها روبرو کرده است.

وی در ادامه بیان کرد: عملکرد تیم پرسپولیس همین است که در بازی‌ها نظاره گر هستیم و بهتر بود این تیم یارگیری مناسب را در درجه اول مدنظر قرار می‌داد تا به این شکل دچار حاشیه‌ها نمی‌شد.

بازی در مقابل صبای قم برای پرسپولیس کار دشواری است ولی با وجود هواداران زیادی که تیم پرسپولیس در ورزشگاه قم خواهد داشت می‌تواند انگیزه این تیم را برای برد بالا ببرد و پرسپولیس برنده از زمین بیرون بیاید.

همچنین تیم پرسپولیس باید شرایط روخی و روانی خود را طوری بهبود ببخشد که به راحتی بتواند امتیاز این دیدار را کسب کند و در هفته‌های آینده نظاره گر این باشیم که به روزهای خوب خود بازگردد.

فتح‌آبادی همچنین درباره ارزیابی‌اش از بازی دو تیم استقلال و گسترش فولاد تبریز عنوان کرد: تیم استقلال با وجود بازیکنان خوب و تاکتیک‌ خاصی که قلعه نویی برای آن‌ها در نظر گرفته تا به اینجا درصدر جدول قرار دارند.

هماهنگی که در تیم استقلال بین بازیکنان و سرمربی وجود دارد باعث شده است این تیم در بازی‌های خود عملکردهای بسیار مطلوبی را از خود نشان دهد و نتایج قابل قبولی را رقم بزند و پیروزی این تیم در مقابل تیم گسترش فولاد تبریز دور از دسترس نخواهد بود.

وی در ادامه عنوان کرد: به نظر من بهتر است تیم گسترش فولاد تبریز در این دیدار هجومی بازی کند  چرا که تیم استقلال با وجود قلعه‌نویی می‌تواند بهترین بازی را از خود ارائه دهد و پیروز این دیدار شود همان طور که در بازی‌های تیم استقلال نظاره گر این بودیم که عملکرد این تیم در نیمه دوم بهتر است و نتایج بهتری را رقم می‌زند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها