کد خبر: ۲۴۶۵۶۸
زمان انتشار: ۲۱:۳۵     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
محمد رضا ساکت مشاور سازمان ليگ برتر در مورد دو بحث حاشيه ساز اين روزهاي فوتبال کارتهاي پايان خدمت سربازي و حق پخش تلويزيوني با خبرنگار ورزش سه به گفت‌وگو نشست .
به گزارش پایگاه 598، به گزارش "ورزش سه" ،ساکت حرفهایش را از شرایط سلامتی مهدی تاج آغاز می کند و می گوید : من همیشه به عنوان یک چهره پر تلاش در فوتبال از آقای تاج نام می برم. حساسیت و تعصب او در رسیدگی به مسایل مربوط به فوتبال، قابل ستایش است.فوتبال امروز ما مرهون تلاشهای، آقای تاج است.امیدوارم او هر چه زودتر بتواند به فدراسیون بازگردد من دیروز و امروز با آقای تاج در ارتباط بودم . متاسفانه جراحت  کهنه ایشان به همراه  فشار کار باعث شده از لحاظ جسمانی شرایط مساعدی نداشته باشد.

بحران مالی در انتظار فوتبال
به طور مشخص حق پخش تلویزیونی، از جمله حقوق شناخته شده در تمام دنیا است. صدا و سیما هم طی جلساتی که با فدراسیون داشته این موضوع را پذیرفته است . اما اینکه چه مقدار این مبلغ با رویدادهای فوتبال نسبت صحیحی دارد، چای بحث هست! برای همین هم شورای امنیت ملی در این زمینه پا در میانی کرده، تا هر چه زودتر این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.مثلا تبلیغات محیطی ارزشی بین یک سوم تا یک پنجم حق پخش تلویزیونی دارد .(با خنده)من بیشتر از این نمی توانم این مسئله را بازکنم. اما همینقدر بگویم که در حال حاضر ما هیچ قراردادی با صدا و سیما نداریم .با پادرمیانی شورای امنیت ملی و حسن نیت آنها، امیدوارم این موضوع هرچه زودتر حل شود. چون در بودجه مصوب همه باشگاهها، بحث حق پخش قید شده و در صورتی که این اتفاق نیفتد.فوتبال ما با بحران مالی مواجه می شود. شورای امنیت  حکم داده که باید در اسرع وقت به این مسئله رسیدگی شود، که ما هم امیدوارم این مهم رخ دهد.

سربازها به فدراسیون ربطی ندارند، مگر...
محمد رضا ساکت درپاسخ به بحث بازیکنانی که پایان خدمت  جعلی برای حضور در لیگ ارئه داده اند ، می گوید: مسئولیت پیگیری این مسئله بر عهده آقای شهبازی رییس کمیته نقل و انتقالات لیگ  است. اما من باید این مسئله را عنوان کنم که اصل کارتی که به فدراسیون داده شده ، جعلی نیست.بعضی ها به اشتباه آن را جعلی می دانند.اما اگر مبنای صدور آن مشکلی داشته باشد ، رسیدگی به آن به هیچ وجه  درصلاحیت  سازمان لیگ و فدراسیون نیست  و باید نظام وظیفه آن را پیگیری کند .پس از آن اگر سازمان نظام وظیفه ابهامی در مدارک داشته باشد یا اسناد غیر قانونی وجود داشته باشد، مراجع ذی ربط در فدراسیون مثل کمیته انضباطی با آن برخورد می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها