کد خبر: ۲۴۶۴۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۰۶ آبان ۱۳۹۰
قطع برق نمایشگاه مطبوعات در چهارمین روز برپایی آن، موجب استفاده بیش از حد خبرنگاران از تلفن همراه برای مخابره اخبار این رویداد شده است، اما باتری گوشی‌های تلفن همراه هم از رمق افتاده است.
 به گزارش 598 به نقل از مهر، چهارمین روز از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها امروز جمعه 8 آبان در حالی به پایان می‌رسد که همچنان برق مصلی رفته و علی رغم میل مسئولان قصد بازگشت ندارد.

امروز ساعت 16:13 دقیقه به یکباره برق منطقه 7 تهران که مصلی هم در آن واقع شده قطع شد و در اولین لحظه، صدای فریاد و همهمه، شبستان را در خود پیچید.

مسئولان نمایشگاه هجدهم البته بلافاصله برق اضطراری مصلی را وصل کردند، اما این روشنایی تنها جوابگوی تشخیص دادن غرفه‌ها و راهروهای شبستان از یکدیگر بود.

قطعی برق مصلی البته بیشترین آسیب را به خبرنگاران سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها وارد و کار اطلاع رسانی را از طریق سیستم‌های کامپیوتریشان مختل کرد. با این حال خبرنگاران حاضر از پا ننشسته‌اند و با تفلن‌های همراه خود مشغول مخابره اخبار و اتفاقات بزرگ‌ترین رویداد عرصه رسانه ای در کشور هستند. البته با توجه به حجم این رویدادها و تراکم برنامه‌های نمایشگاه این ابزار نوین ارتباطی هم کم آورده و باتری موبایل‌ها مشغول هشدا دادن است!

ناگفته نماند مشکل آنتن دهی برای برخی از اپراتورهای تلفن همراه از جمله همراه اول وجود دارد، اما خبرنگارانی که از خطوط اعتباری و یا ثابت اپراتور ایرانسل استفاده می‌کنند، مشکلی بابت مخابره گزارش‌هایشان از نمایشگاه هجدهم ندارند.

مسئولان نمایشگاه هجدهم در تلاش برای برقراری مجدد شبکه توزیع برق مصلی هستند و محمدجعفر محمدزاده رئیس نمایشگاه هم قول داده که تا آخر امروز این مشکل برطرف شود.

با وجود ادامه مشکل قطعی برق در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری، از گرمای این رویداد رسانه‌ای کاسته نشده و روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها در حال گپ و گفت با میهمانانشان در غرفه‌های خود هستند.

از جمله این افراد می‌توان به حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد که در زمان مخابره این گزارش مشغول بازدید از غرفه خبرگزاری مهر است.

بیژن نوباوه نماینده مجلس، رضا رضایی (خواننده)، بهنام تشکر (بازیگر تئاتر و تلویزیون) و فرج‌الله سلحشور (فیلنامه نویس و کارگردان) از جمله چهره‌هایی هستند که هم اکنون در نمایشگاه حضور دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها