کد خبر: ۲۴۶۴۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
عصر روز دوشنبه آتش‌سوزی در یکی از اتاق‌های هتل بلور در محدوده پل کریم‌خان آتش‌نشانان و نیروهای امدادی را به محل حادثه کشاندند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از به نقل از ایسنا، حوالی ساعت 17 روز گذشته، حادثه آتش‌سوزی درهتل بلور به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مرکز امدادرسانی اورژانس و سامانه 125 آتش‌نشانی اطلاع داده شد که به دنبال آن با توجه به گزارش اول حادثه، چندین ایستگاه آتش‌نشانی و تعدادی آمبولانس به محل اعزام شدند.

 

پس از حضور امدادگران در محل، آتش‌نشانان وارد طبقات شده و مشاهده کردند که در طبقه چهارم این هتل یکی از مسافران اقدام به روشن کردن گاز پیک‌نیک کرده و همین موضوع موجب آتش‌گرفتن پرده‌ها و وسایل داخل اتاق شده است. پس از این حادثه، آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به اطفای حریق کرده و مرد حادثه دیده نیز توسط عوامل اورژانس در محل تحت درمان قرار گرفت.

 

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز با تایید وقوع حریق در یکی از هتل‌های مرکز شهر تهران، اظهارکرد: این حادثه در ساعت 17:02 دیروز به آتش‌نشانی اطلاع داده شد و به دنبال آن شش ایستگاه به همراه تشک نجات و نردبام به محل حادثه اعزام شدند، اما به محض حضور مشاهده شد که حریق جزیی است و آتش‌نشانان به ایستگاه‌های خود بازگشتند و تنها یک گروه عملیات اطفای حریق، ایمن‌سازی را انجام داد.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه حدود 10 نفر از مسافران این هتل نیز به پشت‌بام رفته بودند، گفت: آتش‌نشانان این افراد را نیز به پایین انتقال داده و به عملیات خود خاتمه دادند. بردن وسایلی نظیر پیک‌نیک به داخل اتاق هتل‌ها ممنوع بوده و این مرد با پنهان کردن پیک‌نیک در وسایلش آن را به اتاق برده بود که این اتفاق رخ داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها