کد خبر: ۲۴۶۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۰۶ آبان ۱۳۹۰
گفتگوی ۵۹۸ با ناصر سودانی // نمایشگاه مطبوعات؛
هدف وسیله را توجیه نمی کند اما مسئله ای حائض اهمیت این است که ما باید شیوه های رسیدن به یک ائتلاف واحد و یک وحدت رویه بین همه کسانی که به اصول مشترک پایبند هستند برسیم و رفوزه شدگان را نباید در ویترین اصولگرایی قرار داد و همینطور هم نباید آنها را ترد کرد و از خود راند. ما اگر دکترین اصولگرایی را تعریف کنیم و شاخصه های آن را تبیین کنیم در این صورت می توانیم براساس آن مصداق سنجی کنیم و هنوز این کار صورت نگرفته است؛ لذا هرکسی ادعای اصولگرایی می کند.
سرویس سیاسی پایگاه 598، ناصر سودانی، نماینده مجلس در گفتگوی اختصاصی با 598 در نمایشگاه مطبوعات تصریح کرد: همانطور که می دانید هدف وسیله را توجیه نمی کند اما مسئله ای حائض اهمیت این است که ما باید شیوه های رسیدن به یک ائتلاف واحد و یک وحدت رویه بین همه کسانی که به اصول مشترک پایبند هستند برسیم و رفوزه شدگان را نباید در ویترین اصولگرایی قرار داد و همینطور هم نباید آنها را ترد کرد و از خود راند.

وی در ادامه عنوان کرد: این گونه روش ها و شیوه ها باید اتخاذ بشود و قطعا این شیوه ها؛ باید شیوه های شرعی، قانونی و عرفی باشد.

نماینده مردم اهواز در مجلس همچنین تاکید کرد: در حال حاضر ما در مقطعی هستیم که باید بیشترین جاذبه و کمترین دافعه را داشته باشیم؛ چراکه اکنون به تعبیری تمامی احزاب به معنای واقعی کلمه در داخل و در خارج علیه ما هستند تا علم اصول گرایی را به زمین بزنند.

سودانی در ادامه افزود: اصولگرایان باید دست به دست همدیگر بدهند تا این علم را نگه دارند؛ و اگر در شرایط فعلی دستانی آمادگی نگه داشتن علم را دارد و مانع افتادن آن می شوند ما  نباید این دستها را قطع کنیم.   

نماینده مردم اهواز گفت: برای نگه داشتن این علم باید این دست ها را حفظ کنیم و محکم بفشاریم و این به این معنی نیست که بر آنها بوسه بزنیم.

نماینده مجلس هشتم در ادامه خاطرنشان کرد: ما اگر دکترین اصولگرایی را تعریف کنیم و شاخصه های آن را تبیین کنیم در این صورت می توانیم براساس آن مصداق سنجی کنیم و هنوز این کار صورت نگرفته است؛ لذا هرکسی ادعای اصولگرایی می کند.

سودانی در پایان یادآور شد: مقام معظم رهبری برای اصولگرایی شاخصه هایی را تعیین کرده اند که این شاخصه ها با چشم پوشی بر بعضی از این افراد قابل تطبیق است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها