کد خبر: ۲۴۶۳۱۵
زمان انتشار: ۰۲:۰۲     ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
پرسپولیس حال و روز خوبی ندارد. امتیازهای بسیاری را از دست داده و پیشکسوتان و هوادارانش را هم مقابل خود می‌بیند.

علیرضا رحیمی هم اگر چه تا امروز نتوانسته مشکلات ریز و درشت پرسپولیس را مدیریت کند اما سعی دارد جمله‌هایش را طوری کنار هم بچیند که کسی فکر نکند اوضاع پرسپولیس بحرانی است!

او هم البته از نتایج تیم رضایت ندارد اما این دلیل نمی‌شود که از حمایت علی دایی دست بکشد و برای برکناری او با مخالفانش دست بدهد. اتفاقا برعکس، هر چه انتقادها بیشتر می‌شود، رحیمی هم رنگی تازه بر حمایت‌هایش می‌پاشد و ترجیع‌بند حرف‌هایش این است که «از دایی حمایت می‌کنم.» درست مثل همین الان که حمایتش از سرمربی را مقابل انتقادهای پیشکسوتان گذاشته و می‌گوید:

    خودمان هم از نتایجی که گرفته‌ایم راضی نیستیم اما قبول کنید که مشکلات زیادی داریم. نمی‌خواهم چیزی را توجیه کنم اما مثلا محرومیت صادقیان یا مصدومیت نوروزی که دیگر دست ما نبوده. البته ضعف‌های دیگری هم وجود دارد که درصدد رفع آنها هستیم و کمی زمان می‌خواهیم. در این چند هفته پیشکسوتان مواضع تندی علیه کادرفنی گرفته‌اند که شاید برخی انتقادهایشان هم درست باشد اما من از آنها می‌خواهم صبر پیشه کنند. چه خوب است پیشکسوتان اگر نظری دارند آن را به صورت خصوصی مطرح کنند تا از نظرات سازنده‌شان استفاده ‌کنیم. ضمن اینکه انتقاد باید طوری باشد که بتوان اسمش را گذاشت انتقاد. نه اینکه بیایند بگویند پرسپولیس سقوط می‌کند. من این انتقادها را می‌گذارم به حساب دلسوزی برای پرسپولیس اما باید بگویم که همچنان از سرمربیگری علی دایی حمایت خواهم کرد. دایی مورد اعتماد من و باشگاه است و اعتقاد داریم او تنها کسی است که می‌تواند تیم را از این شرایط خارج کند و نجات‌مان بدهد!

آقای مدیرعامل سپس به عادت همیشه‌اش می‌رود سراغ مشکلاتی که در این سال‌ها یک لحظه هم پرسپولیس را رها نکرده‌اند و هیچ‌کس به اندازه رحیمی از آنها ننالیده بود: «واقعیت این است که وقتی به پرسپولیس آمدم، هرگز فکرش را هم نمی‌کردم به این مشکلات بربخورم. ما با برنامه آمدیم و می‌خواستیم طبق آن برنامه پیش برویم تا پرسپولیس در راه موفقیت گام بردارد اما بر خلاف جاهای دیگری که مدیریت کرده بودم، در پرسپولیس به دلیل اینکه این باشگاه نام بزرگی را یدک می‌کشد و حاشیه‌های زیادی دارد، نتوانستیم برنامه‌هایمان را به درستی پیش ببریم. متاسفانه خیلی چیزها دست ما نبود و نتوانستیم آنها را تغییر بدهیم. مسائل زیادی وجود دارد که الان زمان پرداختن به آنها نیست.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها