کد خبر: ۲۴۶۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۰۶ آبان ۱۳۹۰
رئیس مرکز تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه "علی مخنگی" دانش‌آموز ورزشکار آسیب‌دیده برای درمان به تهران منتقل می‌شود، گفت: تمام سالن‌های ورزشی دانش‌آموزی بیمه شدند.
به گزارش 598 به نقل از فارس، علی مخنگی دانش‌آموز مقطع متوسطه که در رشته کشتی فعالیت می‌کرد، 5 ماه گذشته در هنگام تمرین در سالن کشتی با آسیب‌دیدگی مواجه شده و قطع نخاع شد. 

کیومرث هاشمی، رئیس مرکز تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مورد آخرین وضعیت علی مخنگی دانش‌آموز ورزشکار آسیب دیده اظهار داشت: همکاران ما در سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی به طور مداوم از وضعیت علی مخنگی اطلاع پیدا می‌کنند و وزارت‌ آموزش و پرورش نیز از تمام ظرفیت‌های خود برای بهبود وضعیت جسمانی علی مخنگی استفاده کرده است، به طوری که وزیر آموزش و پرورش به طور ویژه دستور رسیدگی کامل به این دانش‌آموز ورزشکار را صادر کرد.

وی با بیان اینکه تمام هزینه‌های درمانی علی مخنگی بر عهده وزارت آموزش و پرورش بوده است، خاطرنشان کرد: حتی در این زمینه وزیر آموزش و پرورش طی جلسه‌ای با وزیر بهداشت اعلام آمادگی کرد که این دانش‌آموز آسیب‌دیده برای درمان تکمیلی به تهران منتقل شود؛ امیدوارم با کمک خدا و دعای خیر مردم علی مخنگی شفا پیدا کند و همان‌طور که گفتم برای بهبود وضعیت جسمانی وی هر کاری از دست وزارت آموزش و پرورش برآید کوتاهی نخواهد کرد.

قائم‌مقام وزیر در امور تربیت بدنی و سلامت ادامه داد: بلافاصله بعد از آسیب‌دیدگی این دانش‌آموز ورزشکار تمام عوامل وزارت‌ آموزش و پرورش از وزیر گرفته تا معاونین برای بهبود وضعیت مخنگی بسیج شدند؛ همچنین در حال حاضر سالن‌های ورزشی ویژه دانش‌آموزان بیمه شدند، به طوری که از طریق بیمه هزینه درمان آسیب‌دیدگی دانش‌آموزان ورزشکار پرداخت می‌شود.

رئیس مرکز تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، در پایان اضافه کرد: در ورزش امکان آسیب‌دیدگی وجود دارد، همان‌طور که به صورت اتفاقی زلزله  یا سیلی در کشوری به وجود می‌آید؛ امیدوارم از این پس هیچ ورزشکار دانش‌آموزی با آسیب‌دیدگی مواجه نشود و در آینده با بهبودی کامل علی مخنگی نیز وی به عرصه ورزش برگردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها