کد خبر: ۲۴۶۲۷۰
زمان انتشار: ۱۷:۰۰     ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
سپاهان که ليگ را خيلي خوب شروع کرده بود و تا هفته قبل صدرنشين بود در دو هفته اخير موفق نشده نتايج خوبي بگيرد .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه" محمد رضا خلعتبری بازیکن سپاهان در مورد دیدار با فولاد می گوید: بازی خیلی خوبی بود و ما بهتر از فولاد کار کردیم آن ها شانس آوردند که یک امتیاز را کسب کردند.البته تقصیر خودمان هم هست که توپ ها را گل نکردیم فولادی ها موقعیت آنچنانی نداشتند و روی خلاقیت بازیکنشان گل زدند.

او راجع به عمکرد داوری ادامه می دهد: یک پنالتی در دقیقه ده بازی روی بازیکن ما گرفته نشد.روی خودم هم خطا شد که داور نگرفت البته با شناختی که روی حق وردی دارم می دانم که او هر صحنه حساسی را که ببیند می گیرد.

مهاجم سپاهان درباره داربی اصفهان یعنی بازی با ذوب‌آهن اضافه می کند: درست است که ذوب‌آهن در این چند هفته شرایط سختی داشته. اما آن ها در شرایط سخت هم خوب فوتبال بازری می کنند.ما هم برای کسب سه امتیاز می رویم.

وقتی از او سوال می شود اگر گل بزند شادی می کند یا خیر پاسخ می دهد: تمام تلاشم را می کنم گه گل بزنم چون در بازی های قبل بدشانسی آوردم. اگر گل بزنم دلیلی ندارد شادی نکنم چون بازیکن سپاهان هستم.من پنج سال در ذوب‌آهن توپ زدم و با این تیم به آسیا رفتم و روز های خوشی را سپری کردم اما الان در سپاهان بازی می کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها