کد خبر: ۲۴۶۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۰۶ آبان ۱۳۹۰
كميسيون اصل 90 پس از 40 روز بحث و بررسي گزارشي در 24 صفحه تهيه كرد. در اين گزارش نام 3 نماينده مجلس نیز ذكر شده بود اما با فشارهایي اين نام ها حذف شد و تعداد صفحات گزارش نیز به 18 صفحه کاهش یافت...
به گزارش 598 به نقل از بولتن نیوز، در گزارش كميسيون اصل 90 مجلس نام سه نماينده كه 2 تن از آنها روساي كميسيون های تخصصي مجلس مي باشند بعنوان متهم در پرونده ذكر شده بود كه با فشارهايی از سوی برخی نمایندگان، از گزارش نهايي حذف شد.

همچنین یکی از سایت ها خبر داده که یکی از نمایندگان مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، حدود 24 ساعت بازداشت شد. اما با وساطت علی لاریجانی آزاد شد

 به گزارش خبرنگار ما، پس ازبر ملاشدن گزارش 3 هزار ميليارد توماني در كشور علي لاريجاني در جلسه يكشنبه 27 شهريور ماه به كميسيون اصل 90 ماموريت داد تا با همكاري كميسيون اقتصادي و کمیسیون حقوقی قضايي مجلس گزارش در خصوص اين پرونده را تهيه  کند تا در صحنه مجلس قرائت شود.

 پس از اين اعلام این ماموريت، كميسيون اصل 90 در جلسات متعددي با حضور روساي كميسيون هاي قضايي و اقتصادي مجلس به بررسي زواياي مختلف اين پرونده پرداختند.

همچنین در جلسات متعدد كميسيون اصل 90، حسيني وزير اقتصاد، بهمني رئيس كل بانك مركزي و همچنين مسئولين اطلاعاتي و قضائي جهت توضيحات حضور يافتند.

 اين كميسيون پس از 40 روز بحث و بررسي گزارشي در 24 صفحه تهيه كرد. در اين گزارش نام 3 نماينده مجلس نیز ذكر شده بود اما با فشارهایي اين نام ها حذف شد.

 همچنين فشارهاي وارده بر گزارش نهائي اين كميسيون منجر شد تا گزارش 24 صفحه ای به 18 صفحه كاهش يابد.

 يكي از اعضای كميسيون اصل 90 به خبرنگار ما گفت: فرزند يكي از نمايندگان كه اتفاقا" رئيس يكي از كميسيون هاي تخصصي مجلس مي باشد و همچنين 2 نماينده ديگر در اين پرونده دخيل هستند كه متاسفانه نام اين 3 نماينده در گزارش نهايي موجود نيست.

 وي تاكيد كرد اگر قرار است عدالت رعايت شود و حتي وزير اقتصاد بخاطر اين موضوع استيضاح و عزل شود چرا نام نمايندگان متخلف در گزارش نباید ذكر شود.

جالب این است که روساي يكي از كميسيون هاي تخصصي مجلس كه در گزارش نهايي همكاري داشت، خود يكي از اين 3 نماينده متخلف بوده و نام او در ارتباط با پرونده مطرح بوده است

بازداشت بزرگ نماینده مجلس به اتهام مشارکت در اختلاس اخیر

به گزارش "عماریون" یکی از نمایندگان مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز، حدود 24 ساعت بازداشت شد. اما با وساطت علی لاریجانی آزاد شد

 فرزند نامبرده نیز از مدت ها پیش به همین اتهام بازداشت شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۲
۲
چی شد؟ مگه نگفتید کار جریان موهوم به اصطلاح انحرافی هست؟ حالا شد نماینده مجلس؟ خدا هدایتتون کنه که فقط کارتون درواغ و تهمت به رئیس جمهور مردمی هست. درود بر امام خامنه ای درود بر احمدی نژاد
پاسخ
محمدجواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۶ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
وای بر شما اگر بخواهید این موضوع رو مسکوت بذارید!چرا باید وزیر اقتصاد بخاطر اینکار استیضاح بشه اما نماینده ها به دزدی هاشون ادامه بدن!لعنت خدا به این مجلس به حساب اسلامی
پاسخ
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۴ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۲
۱
با سلام كي گفته اختلاس بابا چهار پنج كارمند دون پايه اومدن و اين كارها را انجام داده اند بابا همه پاكند ميگيد نه برويد و اگر مدركي داريد رو كنيد!!! گزارش كميسيون كه 18 صفحه نيست بابا 18 سطر است نه عزيز جان 18 كلمه نه جانم هيچي نيست همه پاكند پاك پاك !!!
پاسخ
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
آقای ناشناس ظرفیت داشته باش ! که بزودی اخبار بهتر و تعجب آور تر ی را خواهید شنید و بالاخره زمستان بعضی ها بهار می شود و مردم می فهمند که همه قائله جریان انحرافی ! فقط و فقط سیاه نمایی بود تا بتوانند سرمایه ملت را غارت نمایند !
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها