کد خبر: ۲۴۶۱۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
نماینده ولی فقیه در سازمان حج وزیارت گفت: با رایزنی های انجام شده امسال مدت حضور زائران ایرانی در مدینه منوره افزایش یافته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در همایش آموزشی-  توجیهی حج تمتع در قم، با اشاره به اینکه امسال حدود ۶۱ هزار نفر از ایران به حج تمتع می روند افزود:تلاش سازمان حج و زیارت در ایام حج معطوف به ایجاد آرامش و تامین رفاه زائران به لحاظ اسکان و تغذیه است تا زائران ایرانی بتوانند مناسک حج را با آرامش کامل به جای آورند.

وی سفر معنوی حج را یک سفر استثنایی و کم نظیر در زندگی انسان توصیف کرد و گفت : کسانی که توفیق عزیمت به بیت الله الحرام را دارند باید با آگاهی، آمادگی و بصیرت کامل از فرصت بدست آمده برای استفاده  هر چه بیشتر از برکات این سفر معنوی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت کشور با تاکید بر اینکه زائران قمی در ایام حج تمتع باید آبروی شیعه باشند افزود: با توجه به شرایط جهان اسلام و وجود تفکر متحجرانه ضد دین که خدشه به اسلام وارد کرده اند زائران ایرانی باید فرهنگ و مکتب اصیل اسلام را در همایش عظیم حج به دنیا نشان دهند.

آقای رضایی مدیر حج و زیارت استان هم در حاشیه این همایش، با بیان اینکه حدود یک هزار و هفتصد نفر زائر از استان قم امسال به سرزمین وحی اعزام می شوند خاطر نشان کرد:  امسال زائران اعزامی از قم از ۱۸ شهریور تا پنجم مهر و در قالب ۱۱ کاروان  به سفر  معنوی حج  می روند که از این تعداد ۶ کاروان مدینه قبل و ۵ کاروان هم مدینه بعد هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها