کد خبر: ۲۴۶۰۹۴
زمان انتشار: ۰۰:۳۱     ۰۴ شهريور ۱۳۹۳

علی دایی در پایان دیدار پرسپولیس و پدیده که با تساوی یک بر یک به پایان رسید در کنفرانس خبری عنوان کرد: تماشاگران بازی بدی را ندیدند و در نیمه نخست بازی متعادل بود و پدیده بهتر کار کرد. ما یک گل بد دریافت کردیم که نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم و به آن کاری ندارم.

وی افزود: در نیمه دوم تحت تاثیر گلی که دریافت کرده بودیم فضای ورزشگاه و سکوها فشار زیادی را بر روی تیم ما وارد کرد. به بازیکنان تیم خود تبریک می‌گویم که با وجود این فشار که بر سر گل اشتباه به ما وارد شده بود، خودشان را پیدا کردند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: در نیمه دوم توانستیم پدیده را در زمین خودش نگه داریم. برای نیمه اول هم برنامه ما همین بود اما پدیده خوب بازی کرد و اجازه این کار را به ما نداد. امروز حق ما برد بود و در بازی که در دو قدمی دروازه توپ را به تیر می‌زنیم یعنی شانس هم با ما یار نبوده است.

دایی گفت: همچنان فرصت برای پرسپولیس وجود دارد و با حمایت طرفداران و همت بازیکنان این شرایط را درست خواهیم کرد. از هواداران خواهش می‌کنم توجه کنند که بازی 93-94 دقیقه است و از دقیقه 35 یا 40 آن هم به خاطر گل ناحقی که دریافت کردیم نباید علیه ما شعار بدهند چرا که در این صورت همه چیز برای ما تمام می‌شود.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما در ابتدای راه هستیم و هواداران باید از پرسپولیس حمایت کنند. تیم ما روند رو به جلویی دارد و من به آینده این تیم مطمئن هستم و معتقدم همه چیز برای پرسپولیس درست می‌شود.

دایی درباره رفتار برخی هواداران پس از پایان بازی که علیه بازیکنان و کادرفنی شعار می‌دادند و خواستار استعفای او شدند، گفت: این مسئله باید توسط مدیریت باشگاه حل شود. ما چند سال است که این مشکلات را روی سکوها می‌بینیم و مطمئن هستم که این عزیزان که شعار می‌دهند از این طرف و آن طرف خط می‌گیرند و ما نباید شاهد چنین مسائلی باشیم. مدیریت باشگاه باید کاملا درست و سازماندهی شده وارد این موضوع شود و جلوی این رفتارها را بگیرد. شما نگاه کنید هوادارانی که با هزینه باشگاه به این طرف و آن طرف می‌روند اسکان می‌یابند و تغذیه می‌شوند تا آخر تیم‌شان را تشویق کردند چون چاره‌ دیگری ندارند.

وی ادامه داد: اگر یکدل نباشیم و در یک مسیر گام برنداریم پرسپولیس ضربه می‌خورد و اگر پرسپولیس ضربه بخورد، ضربه آن به این مردم و هواداران وارد می‌شود. ما هواداران باهوشی داریم اما چون بیشتر آنها جوان هستند خیلی زود احساسی می‌شوند. ای کاش کسانی که همین‌طور علیه تیم ما هجمه وارد می‌کنند، کارنامه مربیگری‌شان مشخص بود.

سرمربی پرسپولیس به غیبت 5 بازیکن تیمش در دیدار با پدیده اشاره کرد و اظهار داشت: من در این بازی 4 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و یک بازیکن را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتم. 5 بازیکنی که مطمئنا روی 3 تای آنها به عنوان بازیکن فیکس حساب کرده بودم اما وقتی آنها نیستند کار دیگری نمی‌توان بکنم. بازیکنان ما در نیمه دوم با غیرت و همتی که داشتند بسیار خوب عمل کردند اما باید بیشتر کار کنیم تا شرایط‌مان بهتر شود.

دایی در خصوص اینکه مرزبان در کنفرانس خبری اعلام کرده علی دایی و پرسپولیس به کورس قهرمانی باز می‌گردند، گفت: این لطف آقای مرزبان است. او که در اینجا منافعی ندارد تا بخواهد این صحبت‌ها را انجام دهد. این نشان می‌دهد که مرزبان نسبت به من لطف دارد اما کاری به این چیزها ندارم. علی دایی به پرسپولیس می‌آید و می‌رود اما توجه کنید که من با قهرمانی جام حذفی از این تیم رفتم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها