کد خبر: ۲۴۶۰۵۸
زمان انتشار: ۲۱:۰۶     ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از دستگيري عامل شهادت مامور نيروي انتظامي شهرستان کنارکT در کمتر از 35 ساعت خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، مهر، سردار حسين رحيمي در تشريح اين خبر گفت: ساعت 3 و 30 دقيقه 31 مرداد ماه، ماموران پليس آگاهي شهرستان کنارک با خبر شدند شروري مسلح با به شهادت رساندن يکي از ماموران انتظامي ايست وبازرسي "سه راهي کهير" و مجروح نمودن يک سرباز وظيفه از محل متواري شده است.

وی افزود: بلافاصله ماموران در محل حاضرو تحقيقات وسيعي راجهت شناسايي قاتل فراري آغاز و در همان تحقيقات اوليه با بررسي صحنه جرم و آثار به جا مانده از متهم،هويت وي را شناسايي کردند.

رحيمي تصريح کرد:درادامه تحقيقات پليس آگاهي و با هماهنگي مقام قضايي،چندين اکيپ از پليس هاي تخصصي تشکيل و با به کارگيري منابع اطلاعاتي و رد زني هاي پي در پي، محل هايي که احتمال مي رفت قاتل به آنجا پناه برده و مخفي شده باشد،بررسي شد.

وي ادامه داد: اقدامات فني تخصصي پليس ادامه داشت تا اينکه منزل پدر زن متهم شناسايي و در بازرسي از محل، سلاح و مهمات صحنه درگيري کشف شد، ولي اثري از قاتل نبود واهالي آن خانه عنوان کردند وي ساعت 6 صبح همان روز به خانه آمده و ضمن درگيري با آنان بعد از حدود نيم ساعت آن مکان را ترک کرده است و هيچگونه اطلاعي از او ندارند.

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: پس از حدود 35 ساعت تعقيب و مراقبت و تلاشهاي تخصصي و شبانه روزي ماموران انتظامي شهرستان کنارک و يگان تکاوري عمار، مخفيگاه متهم در جنگلها و تپه هاي روستاي بلال آباد، حدود 50 کيلومتري شهرستان کنارک شناسايي و پس از ساعتها پياده روي منطقه به طور کامل پاکسازي و شرور فراري که داخل يک کپر مخفي شده بود،ساعت 17 روز گذشته در اقدامي غافلگيرانه محاصره و دستگير شد و در همان بازجويي ها وتحقيقات اوليه پليس به جرم خود اعتراف کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها