کد خبر: ۲۴۶۰۰۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، جاسم کرار، هافبک عراقي استقلال در گفت و گو با "ورزش سه" مي گويد اين استقلال خيلي همدل تر و تيم‌تر از دوره قبلي حضورش در ترکيب آبي پوشان است.

کرار در مورد برتري يک طرفه تيمش مقابل پيکان گفت: بازي فوق العاده اي بود. اما ما هنوز به اوج نرسيده ايم. روز به روز به هماهنگي بهتري مي‌رسيم و مربي ما را براي رسيدن به برتري بيشتر شارژ مي کند. ما براي برتري به زمين رفته بوديم اما فکر چنين نتيجه اي را نمي کرديم. هر چه از بازي گذشت به اين باور رسيديم که حتي مي توانيم با نتيجه بهتري از زمين خارج شويم.

هافبک آبي‌پوشان در مورد بازي خودش در ترکيب استقلال گفت: همکاري و يکدلي تيم باعث اين شده است. همه با هم همکاري و پاسکاري مي کنند. اگر در دوره قبلي اينچنين بود مطمئنا شرايطم بهتر بود. استقلال امسال و جو آن همان چيزي است که دنبالشم بودم. اگر در گذشته موفق نبودم به اين دليل بود که کسي به من پاس نميداد و همکاري نميکرد. جو امسال فوق العاده است و همه يکدل و همدل هستند.

کرار که در اين چند بازي نشان داده روي ضربات ايستگاهي بازيکن قابل اعتنايي است درباره رقيبان ايراني‌اش گفت: در ايران بازيکنان خوبي هستند. آنها بايد بيشتر خود را باور کنند. ضربات ايستگاهي نياز به تمرين مداوم دارند و بازيکنان ايراني پتانسيل آن را دارند و مي توانند با تمرين بهتر از من هم شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها