کد خبر: ۲۴۵۹۹۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، مجید جلالی در این باره به "ورزش سه" گفت: هم بازی خوبی و هم تیم قدرتمندی را توانستیم شکست بدهیم. در کل فکر می‌ کنم همه از این بازی لذت بردند و حق ما بود که این بازی ببریم. ما باید خیلی زودتر از این ها به اولین بردمان می‌ رسیدیم، در بازی برابر استقلال هم فقط در 10 آخر خوب نبودیم.

جلالی در اواسط بازی پوریا نزهتی و میلاد میداوودی را به زمین فرستاد و هر دوی آنها توانستند در پیروزی این تیم تاثیرگذار باشند. نزهتی گل زد و میداوودی پاس گل داد. سرمربی سایپا در این مورد گفت: به جز نزهتی و میداوودی، سیدصالحی، زینالی و کاوه رضایی هم عالی بازی کردند. من فکر می‌ کنم ما کلا 5 ضلع خط حمله مان خیلی خوب بودند در کل قبول دارم که میداوودی در جریان بازی توانست تاثیر خود را بگذارد.

شایعه شده که جلالی با میلاد میداوودی مشکل دارد و او را در هفته های گذشته روی نیمکت نشانده است با این حال سرمربی سایپا این موضوع را تکذیب می‌ کند: اگر با میداوودی مشکل داشتم او الان در سایپا نبود، میلاد دو مشکل دارد یکی مشکل روحی و ذهنی است و دیگری مشکل جاه طلبی، داریم در مورد این موضوع روی او کار می‌ کنیم، مطمئن باشید میلاد میداوودی این فصل یکی از بهترین بازی هایش را برای ما انجام خواهد داد. درست مثل مهدی سیدصالحی شما دیدید که در بازی دیروز برای ما به اندازه 3 بازیکن برای ما دوید. سیدصالحی خیلی خالصانه برای سایپا تلاش می‌ کند و این قابل تقدیر است.

مجید جلالی معمولا در مصاحبه هایش صحبت از فوتبال فردا می‌ کند، با این حال جلال چراغپور سرمربی اسبق تیم‌ملی‌ اعتقاد دارد فوتبال فردا وجود ندارد و بازیکنان فردا وجود دارند. با این حال مجید جلالی حرف های چراغپور را قبول ندارد: فوتبال فردا چند شاخصه دارد، یک بخش آن بازیکنان هستند، یک بخش آن سبک بازی است و یک بخش آن مدل مربیگری و بخش دیگر حتی شکل استادیوم ها است. پس شما می‌ توانید فهمید که فوتبال فردا ابعاد مختلفی دارد و هر کسی درباره یک بعدش صحبت می‌ کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌ شود در فوتبال فردا در کیفیت بد زمین ها فوتبال فردا بازی کرد هم گفت: من حرف شما را قبول دارم به هر حال هر کسی باید به سهم خود کمک کند تا فوتبال پیشرفت کند. ما هم تلاش می‌ کنیم در حد خودمان کاری کنیم تا فوتبال از این حالت دربیاید و پیشرفت کند.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا با جلال چراغپور مشکل دارد هم گفت: هیچ مشکلی با او ندارم و رابطه ام با آقای چراغپور خوب است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها