کد خبر: ۲۴۵۹۶۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،پرسپولیس و پدیده مشهد امروز در چارچوب هفته پنجم لیگ‌ برتر در مقابل هم قرار می‌گیرند. این اولین رویارویی دو تیم در تاریخ لیگ ‌برتر است. چرا که پدیده امسال برای اولین بار به لیگ‌ برتر صعود کرده است اما این اولین بازی دو تیم نیست.

سال گذشته و در مرحله یک ‌شانزدهم نهایی جام ‌حذفی پرسپولیس و پدیده با هم بازی کردند. این بازی در تاریخ اول آبان 92 برگزار شد. در آن روز علی دایی و محمدرضا مولایی با حکم کمیته انضباطی محروم بودند و کریم باقری سرمربی پرسپولیس بود. سرمربی پدیده هم کسی نبود جز اکبر میثاقیان. علیرضا مرزبان که امروز سرمربی پدیده است، آن روز دستیار میثاقیان بود.

نیمه اول آن بازی بدون گل به پایان رسید. در ابتدای نیمه دوم مجید نورمحمدی مدافع پدیده به اشتباه دروازه خودی را باز کرد اما در دقیقه 86 بهمن طهماسبی موفق شد روی یک غافلگیری گل تساوی را وارد دروازه علیرضا حقیقی کند. پدیده در دقیقه 90 حسین بادامکی را هم اخراج ‌شده دید تا وقت اضافه را با یک بازیکن کمتر شروع کند اما در وقت اضافه پرسپولیس از 10 نفره شدن حریف استفاده کرد و 4 بار دیگر توسط رضا نورمحمدی، یونس شاکری، میلاد غریبی و هادی نوروزی به گل رسید. در اواخر بازی امجد شکوه‌مقام هم اخراج شد و پدیده را 9 نفره کرد. آن بازی با همان نتیجه 5 بر یک به پایان رسید.

اما این دو تیم پیش از شروع فصل هم یک بازی دوستانه در ورزشگاه درفشی‌فر با هم انجام دادند. در آن بازی هم پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. گل‌های پرسپولیس را دو بازیکن تستی زدند! اما تک گل پدیده را یونس شاکری زد. البته این بازی هم مثل بازی جام ‌حذفی دو تیم پر از اتفاق و حاشیه بود. مثل درگیری غلامرضا عنایتی و امید عالیشاه. ضمن ‌اینکه عنایتی از داوری بازی بسیار گله‌مند بود و معتقد بود با این داوری‌ها پرسپولیس می‌تواند بی‌چون و چرا قهرمان لیگ‌ برتر شود!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها