کد خبر: ۲۴۵۹۶۱
زمان انتشار: ۱۸:۱۳     ۰۳ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،پرسپولیس یک بازیساز می‌خواهد تا جای خالی پیام صادقیان را برایش پر کند. همچنین یک مدافع چپ برای جایگزینی مهرداد پولادی و یک مهاجم که پست رضا نوروزی را هم به او بدهند.

برای این جایگزینی، آقای سرمربی روی کریم انصاری‌فرد حساب کرده بود و همزمان دنبال یک هافبک طراح خارجی هم هست اما علی دایی باید حواسش به لیست پرسپولیس هم باشد که فقط یک جای خالی دارد و نمی‌توان سه بازیکن را در آن گنجاند.

خبر خوب برای پرسپولیس این است که کریم انصاری‌فرد- اگر بخواهد به پرسپولیس بیاید که نزدیکانش گفته‌اند نمی‌آید- سهمیه لیگ برتری به حساب نمی‌آید. طبق قانون سازمان لیگ بازیکنی که قراردادش با باشگاهش به پایان رسیده باشد، بازیکن آزاد به حساب می‌آید. همچنین طبق قانون اگر بازیکنی با باشگاه قبلی‌اش قرارداد داشته و بعد از پایان فصل آن را فسخ کرده باشد، او هم بازیکن آزاد شمرده می‌شود و نمی‌توان نامش را در لیست لیگ برتری‌ها نوشت. بنابراین پرسپولیس مشکلی از بابت سهمیه بودن یا نبودن انصاری‌فرد ندارد اما باید به لیست لیگ برتری خودش توجه کند که با وجود قرار گرفتن نام مهرداد پولادی و جذب مایکل اومانیا، صاحب 17 بازیکن رده سنی بزرگسال است و برای جذب بازیکن جدید فقط یک جای خالی برایش مانده.

حالا اگر علی دایی بخواهد تنها جای خالی مانده در لیست تیمش را با کریم انصاری‌فرد پر کند، راه را برای جذب آن هافبک خارجی که مدنظرش بود، می‌بندد چراکه لیست پرسپولیس با انصاری‌فرد پر خواهد شد.

تنها راه چاره این است که پرسپولیس قید مهرداد پولادی را بزند و ITC او را برای بازی در الشحانیه قطر صادر کند. رضا نوروزی هم می‌تواند گزینه خوبی برای حذف از لیست پرسپولیس باشد چراکه به خاطر پارگی رباط صلیبی زانویش دست‌کم تا آخر سال نمی‌تواند فوتبال بازی کند و وقتی برمی‌گردد که تا سوت پایان فصل 3، ‌4 هفته بیشتر نمانده.

پرسپولیس می‌تواند نام رضا نوروزی را در لیست آسیایی‌اش بنویسد و فعلا از او بگذرد تا برای جذب بازیکن تازه جا داشته باشد. با این کار نه تنها نبود رضا نوروزی به چشم نمی‌آید بلکه علی دایی می‌تواند غیر از مهاجم، دو بازیکن دیگر را هم به خدمت بگیرد. یکی برای بازیسازی- به جای پیام صادقیان- و یک بازیکن هم برای بازی در پست دفاع چپ که مهرداد پولادی را از دست داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها