کد خبر: ۲۴۵۹۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
لوسيانو ادينهو مهاجم تراکتورسازي با 4 گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفته و با اين عملکرد به قهرمان پرشورها در تبريز تبديل شده است.
ادینهو پس از اینکه دو گل از 4 گل تراکتور به صبا را زد با "ورزش سه" گفت و گویی انجام داد:

بین دو نیمه شارژ شدیم

بازی مقابل صبا دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول خیلی آرام بازی کردیم و کلا بازی ما فشاری روی حریف نیاورد. به همین خاطر صبا دو گل زد اما ما هم به خودمان آمدیم و بین دو نیمه با صحبت های سرمربی شارژ شدیم. ما در نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم و خیلی خوب به 4 گل رسیدیم. بازی در لیگ ایران خیلی است و همین که ما توانستیم دو گل خورده را با 4 گل جبران کنیم نشان دهنده این است که تیم قوی داریم و می توانیم در بازی های بعدی بهتر کار کنیم.

بخاطر پاداش گل نمی زنم

دوست دارم آقای گل شوم و صد در صد هم می شوم. من باید خوب تمرین کنم و تمرکز داشته باشم. 20 هزار دلار پاداش آقای گلی باعث نشده این انگیزه را داشته باشم. من 6 سال در ایران زندگی کردم و خوشحالم امسال در تبریز هستم و بخاطر خودم و تیمم می خواهم آقای گل شوم. من به فکر پاداش نیستم و می خواهم به تراکتور و سرمربی کمک کنم. به همین دلیل موقعیت ها را از دست نمی دهم. من 6 سال در لیگ برتر ایران تجربه دارم و حالا هم می خواهم از این تجربه استفاده کنم و آقای گل شوم.



خطیبی عالی است

رسول خطیبی مربی خیلی خوبی است و من توانستم با او ارتباط خیلی خوبی برقرار کنم. خیلی زود در تیم جا افتادم و از این بابت خیلی خوشحال هستم. مربی ما عالی است و من دوستش دارم.او روی تیم تمرکز کرده و همین که توانسته بازی باخته را با 4 گل را ببرد معلوم است کارش را بلد است. خوشحالم با او کار می کنم.



با من از پول حرف نزنید

من مشکلی مالی در تبریز ندارم و در واقع تمام تمرکزم روی بازی هایم است و وارد مسائل حاشیه ای نمی شوم.از من در مورد پول نپرسید تمرکز من روی بازی هایم است و از من سوال فنی بپرسید.پول مشکلی نیست و اصلا به این مسائل فکر نمی کنم.

همسرم به تبریز می آید

در این 28 روزی که به تبریز آمدم مردم این شهر خیلی به من لطف داشتند و هر جا می روم می گویند،ما خیلی دوستت داریم!اینجا همه چیز عالی است. همسرم هم مشکلی ندارد که من به تراکتور آمدم و دو ماه دیگر به این شهر می آید تا کنار هم باشیم.همسرم در حال حاضر ایران نیست اما خیلی خوشحال است که من در این تیم موفق هستم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها