کد خبر: ۲۴۵۸۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
مدافع‌ -هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: در مصدومیت‌ها سابقه بدی دارم و به همین دلیل در نیمه دوم دیدار مقابل پیکان تعویض شدم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، خسرو حیدری در پایان دیدار استقلال و پیکان که با پیروزی 3 بر صفر آبی‌پوشان همراه بود، اظهار داشت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و خوشبختانه توانستیم به پیروزی هم برسیم. امیدوارم روندمان امسال به همین شکل خوب باشد و بتوانیم در پایان فصل قهرمانی را به هواداران‌مان هدیه کنیم.


وی افزود: تیم ما امروز نشان داد که می‌تواند بازی خوبی را به نمایش بگذارد و با همین بازی خوب توانستیم به برتری برسیم. امسال بازیکنان جوانی به ما اضافه شدند و یک تیم جدید داریم که امیدوارم بتوانیم آن را به خوبی بسازیم و به قهرمانی برسیم.


مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال درباره علت تعویضش در نیمه دوم گفت: در نیمه اول کمی از ناحیه کشاله احساس درد و گرفتگی داشتم و چون سابقه خوبی در مصدومیت‌ها ندارم و تجربه‌هایم بد است، تعویض شدم.


حیدری همچنین درباره گل اول استقلال که توسط خودش به ثمر رسید، عنوان کرد: بازی در نیمه اول کمی گره خورده بود و باید یک گل می‌زدیم که توانستم از فرصت استفاده کنم و گلزنی کردم. اکنون نیز خوشحالم که در پایان بازی برنده بودیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها