کد خبر: ۲۴۵۷۱۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد داستان جدایی رضا حقیقی هافبک مشهدی پرسپولیس به پایان رسیده است. او فردا مقابل تیمی به میدان خواهد رفت که از شهر زادگاه او می آید. با رضا حقیقی درباره بازی فردا و البته حرف های علی دایی و شائبه هایی که مبنی بر مشکلات وی با سرمربی پرسپولیس بود صحبت کردیم.

پرسپولیس متفاوتی شاهد خواهید بود

به نظرم بازی متفاوتی باشد چون متاسفانه در 4 بازی گذشته اصلا شروع خوبی نداشتیم، دو باخت، یک برد و یک مساوی اصلا در شان پرسپولیس نیست. با توجه به کادرفنی و بازیکنانی که در اختیار داریم نتایج باید بهتر از این کار کنیم و همانطور گفتم پرسپولیس متفاوتی را شاهد خواهید بود و می خواهیم از نام تیم مان دفاع کنیم.

به پدیده تعصب دارم

خیلی خوشحالم بعد از مدت ها یک تیم مشهدی لیگ برتری شد. مطمئنا نه تنها من بلکه بازیکنان تیم های دیگر هم از این مسئله خوشحالند و استقبال می کنند چون قسمت می شود به مشهد سفر کرده و امام رضا (ع) را زیارت کنند. این تیم را خیلی دوست دارم و سال گذشته هم بازی هایش را دنبال می کردم، رابطه خوبی با اکبر میثاقیان داشتم و خیلی خوشحالم توانست پدیده را به لیگ برتر بیاورد. همانطور که می دانید پدیده همان پدیده شاندیز است که به پدیده مشهد تغییر نام داده با توجه به اینکه من شاندیزی هستم خیلی به پدیده تعصب دارم.

با رضا حقیقی مشکل دارند

یکسری صحبت ها می شود، نمی دانم با رضا حقیقی مشکل دارند یا می خواهند پرسپولیس را به حاشیه ببرند. همیشه به علی آقا احترام گذاشتم و خیلی خوشحالم با ایشان کار می کنم. همین جا و از ته قلبم می گویم تا روزی که در ایران باشم به تیمی جز پرسپولیس فکر نمی کنم و صددرصد در پرسپولیس می مانم. شرایط پرسپولیس با توجه به بازی های گذشته به گونه ای است که اگر مشکلی پیش بیاید کلی حرف و حدیث پشت آن به وجود می آید. یکی می گوید فلانی کم کاری کرده، افت کرده یا نمی دود. البته اگر همین نتایج با برد همراه بود هیچ وقت کسی چنین حرف هایی نمی زد. به شخصه دایی را دوست دارم و از لطفی که به من داشته ممنونم. من به ایشان یاعلی گفتم و چه نتایج بد یا خوب تمام تلاشم را کردم، این حرف و حدیث ها انگیزه ام را دو برابر می کند و نتیجه آن را در این بازی و بازی های آینده خواهید دید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها