کد خبر: ۲۴۵۷۰۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، حرف های علی دایی را به نقل از خبرنگار "ورزش سه" در سازمان لیگ بخوانید:

حق اشتباه نداریم

درباره علی دایی سرمربی پرسپولیس ضمن حساسیت دانستن بازی فردا گفت: مطمئنا بازی بزرگی داریم با توجه به نتایج ضعیفی که گرفته ایم قطعا باید این بازی را با برتری به پایان برسانیم. حق اشتباه نداریم، در بازی های گذشته بیشتر از اینکه حریف از ما سر باشد و بتواند ما را شکست بدهد خودمان اشتباه کردیم و موقعیت دادیم.

یک پرسپولیس دیگر را می بینید

درباره پدیده گفت: پدیده از لیگ یک آمده اما نتایج خوبی گرفته، چیزی که مشخص است فردا یک پرسپولیس دیگری را شاهد خواهیم بود. دوست نداریم اشتباه کنیم و بیشتر از این هوادارانمان را ناراحت کنیم. مشکل تیم ما این است که بدشانسی گریبان ما را گرفته 4 مصدوم داریم که با پیام صادقیان 5 محروم بازی فردا می شوند. اگر دقت کنید از لیست بزرگسالان ما 14 نفر باقی مانده و پولادی هم از آن خارج شده ما 13 بازیکن داریم. برای بازی فردا کمبود بازیکن داریم اما بچه ها بین خودشان جلسه گذاشتند تا همان چیزی شوند که همگان از ما انتظار دارند.

جوان های خوبی داریم

سرمربی پرسپولیس در مورد چگونگی اضافه شدن بازیکنان جوان و آینده دار به ترکیب تیم گفت: ما تعدادی بازیکن جوان خوب و آینده دار داریم که طبق برنامه ریزی مان به تدریج به آنها میدان می دهیم، به خاطر مشکلاتی که به آن اشاره کرده ام این برنامه ریزی مان کمی با تاخیر مواجه شد اما جوانان خوبی داریم که در بازی های آینده کیفیت آنها را خواهید دید.

دومین برد را به دست می آوریم

علی دایی در مورد مدافع جدید این تیم گفت: با آمدن اومانیا کمی از مشکلات خط دفاعی مان کم خواهد شد، به همین دلیل کمی هم در ترکیب جابجای داریم و سعی می کنیم نقاط ضعفمان برطرف کنیم. تمام تلاش ما این است که انشاالله دومین بردمان را در استادیوم آزادی به دست بیاوریم.

جای نوروزی را پر می کنیم

سرمربی پرسپولیس در مورد مصدومیت رضا نوروزی نیز گفت: رضا کم کم به دوران اوجش نزدیک می شد اما این مصدومیت باعث شد که احتمالا او را 6،5 ماه نداشته باشیم. نفرات دیگری داریم که می توانند جای خالی او را پر کنند به طور مثال عباس‌زاده یکی از بهترین بازیکن فصل گذشته ما بود که در اواخر فصل گذشته کمک زیادی به ما کرد.
علی دایی در پاسخ به سوالی یکی از خبرنگاران که گفته بود به دلیل عدم رضایت از رضا نوروزی اعلام کرده او را نمی خواهد و می خواهد از ترکیب تیم خارج کند گفت: آقای نوروزی مصدوم شدند من چرا از او راضی نباشم، ایشان باید عمل جراحی کنند تا ببینیم می توانند به ما کمک کنند یا خیر ما بهترین تصمیم را درباره وی می گیریم.

سوال شما بی خود است، حقیقی را می خواهم

یکی از خبرنگاران از دایی سوال کرد شما گفته بودی رضا حقیقی را نمی خواهید که دایی در پاسخ گفت: چه کسی گفته من رضا حقیقی را نمی خواهم اولین باری است که این را می شنوم اگر ناراحت نمی شوید باید بگویم سوال شما بی خود است. کجا چنین مصاحبه ای از من شنیده اید اگر او به درد من نمی خورد من با او قرارداد نمی بستم. خودم شخصا با او تماس گرفتم، رضا خیلی خوب تمرین می کند و خیلی خوب کار می کند ما هیچ مشکلی با او نداریم. حرمت شما خبرنگاران خیلی بالاست نباید با انتشار چنین اخبار کذبی حرمت خود را پایین بیاوریم.

از کریم انصاری‌فرد هم کمک می گیریم

سرمربی پرسپولیس درباره شایعه حضور کریم انصاری‌فرد به جای رضا نوروزی در این تیم گفت: من شخصا کریم را دوست دارم و به نظر من جزو بهترین و بزرگترین فوتبالیست های ایران است، البته ما باید به شرایط خودمان نگاه کنیم. در حال حاضر دو، سه فوروارد و نوک داریم اگر نتوانند به ما کمک کنند از کریم انصاری‌فرد هم کمک می گیریم.

با فیلم بازیکن نمی گیریم

دایی در مورد دیپورت مدافع کامرونی این تیم هم گفت: ما نمی توانیم تنها با اتکا به فیلم و روزمه یک بازیکن آن را به ترکیب پرسپولیس بیاوریم، چویی بازیکن خوبی بوده ولی نه در این مقطع به طور مثال من آقای گل و مرد آسیا شدم ولی در حال حاضر آیا آن شرایط قبلی را دارم؟ چویی هم در گذشته بازیکن خوبی بوده ولی الان نه و او را نخواستم.

وقتم را صرف این آقا نمی کنم

علی دایی در پاسخ به اظهارات محمد مایلی‌کهن که تنها راهکار عبور پرسپولیس از شرایط فعلی را کارت به کارت دانسته بود چنین پاسخ داد: نمی خواهم راجع به این آقایی که همه چیزش مشخص است صحبت کنم. همین که قوه محترم قضاییه برای سوم بار ایشان را محکوم می کنند همه چیز مشخص است، وقتی کسی حرفی می زند باید دلایل، سند و مدرک کافی بیاورد. این آقا هر چند وقت یک بار صحبت می کند بدون اینکه سند و مدرکی داشته باشد. نمی خواهم وقتم را صرف این آقا کنم چون برنامه های مهمتری دارم. از شما خبرنگاران هم گله دارم که به چنین صحبت هایی که فوتبال را زیرسوال می برد بها می دهید. در مورد حرف هایی که این آقا زده همه چیز را به وکیلم سپرده ام، تمام صحبت های ایشان تمرکزم تیم را به هم می زند تا نتوانیم نتیجه بگیریم، ما دوباره به روزهای اوجمان برمی گردیم، سال پیش هم خیلی ها می گفتند پرسپولیس نهایت رتبه هشتم لیگ را خواهد داشت اما با لطف هواداران و خدا را شکر رتبه خوبی به دست آوردیم امسال هم همین طور خواهد بود.

انتقادات فنی باشند، استفاده میکنم

علی دایی درباره انتقاداتی که به نتیجه بازی پرسپولیس می شود گفت: درست است که نتیجه مناسبی نگرفته ایم اما در مورد شکست ها همه می توانند صحبت کنند اما خواهشم این است که صحبت هایی کنند تا استفاده کنیم. انتقادات باید فنی باشد تا بتوانیم از آنها برای پیشبردمان استفاده کنیم. این ها اگر پرسپولیس را دوست دارند باید به این نکته توجه کنند اما اگر کسی برای خراب کردن و کوبیدن این صحبت ها را می کند خیلی می تواند صحبت کند. اما کسی که برای پرسپولیس دلش می سوزد مسلما به سمت انتقادات فنی می رود، من از آن استفاده می کنم، همه می دانند علی دایی کسی نیست که به زور بخواهد جایی باشد و همانطور که دیدید همیشه به دنبالم آمده ام. از این دوستانم می خواهم مشکلاتی که با من دارند را به پرسپولیس انتقال ندهد. اینطور نباشد که موقع بردها همه به به و چه چه کنند و موقع شکست جور دیگری رفتار کنند. پرسپولیس الان نیاز به حمایت دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها