کد خبر: ۲۴۵۶۹۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،  یوسفی در گفت و گو با "ورزش سه" در مورد وضعیت تیم های پایه پرسپولیس گفت:وضعیت خوب نیست اصل وجودی تیم های پایه درهرباشگاهی شناختن استعدادها و معرفی آنها به تیم های بزرگسالان است.در فوتبال کشورما شاهدیم که باشگاه ها چه تلاشی برای شناختن استعدادهای پایه شان کرده تا در فصل نقل و انتقالات خرج ومخارج سنگینی نداشته باشند اما درپرسپولیس همه چیزبرعکس است.

یوسفی درپاسخ به سوال که چرادرباشگاه پرسپولیس وضعیت اینگونه است پاسخ می دهد: دلیلش برای ما مربیان پایه معلوم است چون ما را آقای دایی انتخاب نکرده مربیان پایه در زمان حضور علی پروین به عنوان مدیرعامل یا سرپرست انتخاب شدند و به همین خاطر آقای دایی به هیچ کدام از ما روی خوش نشان نمی دهد. طبیعی هم هست که آقای رحیمی به عنوان مدیرعامل اصلا توجهی به ما نمی کند. مطمئن باشید اگر مربیان را خود آقای دایی انتخاب می کرد وضعیت کاملا متفاوت بود. حالا می بینیم که او از اردبیل بازیکن می آورد اما حتی نیم نگاه کوتاهی به استعدادهای پایه ندارد.

از یوسفی سوال می کنیم چرا این مشکلات را با خود دایی درمیان نمی گذارد که پاسخ می دهد: آقای دایی اصلا جواب سلام ما را نمی دهد چند پیش در مراسمی با همه دست داد و احوالپرسی کرد وقتی به من رسید رویش را برگرداند. دلیلش هم این است که من در زمان اعتصاب بازیکنان پرسپولیس مصاحبه کردم و گفتم این کاراشتباه است.

سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس در پایان در مورد اینکه محمد پنجعلی اعلام کرده بعضی از پیشکسوتان نباید از وضعیت تیم انتقاد کنند گفت: واقعا متوجه این صحبت آقای پنجعلی نمی شوم، مگر می شود کسی انتقاد نکنند یعنی همه ساکت باشند و هیچ کس صحبت نکند چطوربعضی ها وقتی کنار گود بودند مصاحبه می کردند حالا که داخل هستند بقیه را به سکوت وامی دارند من با این ادعا کاملا مخالفم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها